Audi je za srečanje GTI ob Vrbskem jezeru na Koroškem pripravil študijo posebej nabritega Audija TT Clubsport Turbo, ki si pri pospeševanju pomaga s kar 600 "konji" in 650 njutonmetri.
Zagotavlja jih 2,5 litrski turbobencinski petvaljnik TFSI, ki so mu dodali dve turbini za prisilno polnjenje vstopnega zraka z dodatnim električnim pogonom, ki za višji tlak vstopnega zraka poskrbi pri nižjih vrtljajih, preden pogonsko delo prevzamejo izpušni plini. Učinek takšne kombinacije je menda zelo impresiven, saj se moč enakomerno razvija vse od najnižjih vrtljajev, avtomobil pa brez posebnih naporov v 3,6 sekunde pospeši do 100 kilometrov na uro in pospešuje vse do 310 kilometrov na uro. Da se voznik v športnem kokpitu ne počuti preveč brezdelno, poskrbi 6-stopenjski ročni menjalnik, s posebno ureditvijo izpušnega sistema pa je poskrbljeno tudi za pravi zamolkli zvok motorja.
K dobrim voznik lastnostim pripomoreta tudi razmeroma majhna teža avtomobila 1396 kilogramov, ki ji botruje izdatna raba ogljikovih vlaken, in štirikolesni pogon Quattro. Električni pogon polnilnika mu poleg tega omogoči, da v prve 2,5 sekunde opravi do 16 metrov vožnje, kar je dobrih šest metrov več kot pri podobnih avtomobilih brez tega dodatka. Napaja ga 48-voltni električni tok, ki se med rekuperacijo zavorne energije shranjuje v litij-ionsko baterijo, za potrebe ostalih odjemalcev v avtomobilu pa ga transformator pretvori v 12-voltnega.
Audi TT Sportclub Turbo je z dolžino 4,33 metra in širino 1,97 metra ter koloteki širine 1,736 metra spredaj in 1,729 metra zadaj precej kompakten, z dodatki pa je njegova karoserija dobila veliko bolj agresiven nastop kot pri serijskem TT. K dobremu vtisu pripomore tudi led razsvetljava, k tlom pa ga potiska ročno nastavljivo repno krilce.