Kot kaže, bo Audi poslovno leto 2007 zaključil uspešno, kar pa še ne pomeni, da gre tovarni iz Ingolstadta vse gladko.
Se spomnite v Avto magazinu objavljenih fotografij gorečega prototipa R8? Ni bil edini! Direktor Quattro GmbH Werner Frowein je razkril, da so pogoreli prototipi R8 (bili naj bi kar trije! ) imeli vgrajene močnejše motorje. Očitno so imeli audijevci težave s pregrevanjem 580-‘konjskega’ biturbo motorja iz RS6 Avanta. Inženirji bodo morali najti drugo rešitev (atmosferski V10 z nekaj več kot 500 ‘konji’), saj zaradi pomanjkanja prostora v R8 ne gredo dodatni hladilniki. To pa je le ena Audijeva letošnja težava. Druga je že javna skrivnost. V javnost je prišel dokument, ki razkriva vse Audijeve novosti do leta 2012. Poglejte tabelo!
2008
Januar A3 Cabrio
Marec A4 Avant
Junij A3 (prenova)
Julij Q5
Avgust TT-S
September R8-V10
December Q7 hibrid
2009
Januar A5 Cabrio
Februar RS5
Marec R8 Targa
Junij A7 Coupé
Julij Q3
Avgust TT-RS
September A5 Sportback
December A1
2010
Februar Q5 hibrid
Junij A8
Oktober A3
2011
Januar A7 Cabrio
Januar A6
Maj A6 Avant
Junij R4
Oktober A1 Cabrio
2012
Januar A4 (prenova)
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji