Avto Aktiv je novi zastopnik Jaguarja in Land Roverja v Sloveniji

1. 10. 2018
Deli

Od 6. oktobra bo znamki Jaguar in Land Rover v Sloveniji kot edini pooblaščeni trgovec in serviser zastopalo podjetje Avto Aktiv.

Sprva bodo dejavnost za obe znamki opravljali v svojem sedanjem salonu v Trzinu, pozneje pa načrtujejo naložbo v novi objekt, ki bo namenjen prav obema znamkama, a bodo njegovo lokacijo in čas selitve objavili naknadno.

Podjetje Avto Aktiv se sicer lahko pohvali z večletnimi izkušnjami v premijskem avtomobilskem segmentu v Sloveniji in tujini, vidi pa se tudi v vznemirljivem modelnem programu Jaguarja in Land Roverja, predvsem v elektrifikaciji in skorajšnjem prihodu električnega Jaguarja I-Pacea v Slovenijo. Prodaja avtomobilov obeh znamk se je v Sloveniji v zadnjih letih povečala, a je mogoče doseči veliko večje prodajne številke, zato je bil za pooblaščenega trgovca in serviserja izbran Avto Aktiv. Pri Jaguarju in Land Roverju pravijo, da čeprav sta se obe znamki poslovili od dosedanjega trgovca A-Cosmosa, njuna kontinuiteta v Sloveniji ne bo ogrožena, saj se bodo novi ekipi Avto Aktiva pridružili usposobljeni prodajalci in vrhunski mehaniki.

V zvezi z zastopanjem obeh znamk smo postavili nekaj vprašanj direktorju Avto Aktiva Matjažu Poropatu.

Po novem prevzemate vlogo prodajalca vozil Jaguar za Slovenijo. Ste se o tem z regionalnim zastopnikom pogovarjali že, ko so slovenskega partnerja izbirali prvič (pred dvema letoma), ali v takratnem izboru niste sodelovali?

V takratnem izboru nismo sodelovali, ker še nismo imeli izdelane končne strategije našega podjetja.

Zakaj ste se zdaj odločili prevzeti to vlogo?

Kot sem že omenil, smo v zadnjem letu naredili strategijo podjetja, ki bo imela vizijo zastopanja premijskega segmenta na slovenskem trgu. Poleg znamke BMW nam je strategija JLR zelo pri srcu in vidimo velik potencial v tej znamki.

Kako bodo vozila Jaguar in Land Rover dopolnila siceršnjo paleto znamk, ki jih že prodajate?

Ker imamo dolgo zgodovino z BMW, nam je znamka JLR samo še dodatni motiv. Znamka Suzuki sicer nima povezave s premijskim segmentom, vendar se nam odlično ujema kot dodatna ponudba vozil.

Kakšni so načrti za prodajne in servisne površine in zaposlene? Boste odprli kakšen nov salon ali boste izkoristili obstoječe zmogljivosti? 

Za začetek oziroma vmesni čas bomo imeli prodajo in servisiranje na naši lokaciji v Trzinu. Zaposlili smo dodatno izkušene prodajne svetovalce, kot tudi servisno osebje za znamko JLR.

Kakšni so prodajni načrti za leto 2019?

Trenutno smo še v izdelavi načrta, ker nam je prvotno bistveno, da znamko pripeljemo v Sloveniji na želeno raven.

Jaguar veliko pozornosti namenja elektrifikaciji vozil, Avto Aktiv pa je tudi sicer prodajalec BMW-jeve podznamke i. Kako gledate na vedno večjo ponudbo električnih modelov in kaj mislite o prodajnih možnostih Jaguarja i-Pacea v Sloveniji?

Kot ste že omenili, se lahko pohvalimo, da smo prvi v Sloveniji začeli s programom BMW i. V teh letih smo si seveda nabrali veliko izkušenj, ki nam bodo v prihodnje v dobro tudi pri znamki JLR. Seveda je prihodnost v električnih vozilih oziroma elektrifikaciji, zato vidimo velik potencial z vozilom i-Pace.

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja