Kaj pravite na ikonično Giulio Sprint GT z motorjem nove Giulie Quadrifoglio?
Že konec lanskega leta je bilo mogoče zaslediti, da pri majhnem butičnem podjetju Emilia Auto, ki sicer - kot namiguje ime - ne prihaja iz Modene, ampak iz Hamburga, pripravljajo "restomod" enega izmed klasičnih modelov Alfa Romea. Sedaj so pokazali, na čem delajo.
Gre za močno predelano Giulio Sprint GT (oz. pravzaprav avto na osnovi Giulie Sprint GT), ki so jo izdelovali v šestdesetih in sedemdesetih letih, vanjo pa so spravili nič drugega kot pogon iz nove Giulie Quadrifoglio. Ja, prav tisti 2,9-litrski dvojno prisilno polnjeni V6, ki zmore 375 kW (510 KM) in 600 Nm največjega navora.
Izdelali so novo jekleno konstrukcijo, deli karoserije, kot so vrata in pokrov motorja so narejeni iz ogljikovih vlaken. Elementi podvozja so aluminijasti - nove so vijačne vzmeti, na sprednji osi so uporabili dvojna trikotna vodila, zadaj pa pa so kolesa vpeta večtočkovno. Emilia GT ima potem še prilagodljivo servo krmiljenje, elektronsko nadzorovano zaporo diferenciala, ABS in sistem za nadzor zdrsa. Zmogljiv zavorni sistem je Brembov.
Preberite še: (Ne)uradno: Alfa Romeo pripravlja nove športnike
Precej prilagoditev je seveda zahtevala vgradnja zmogljivega in težkega motorja - izvirni Sprint GT so namreč poganjali le štirivaljniki. Avto je zaradi prisilnega polnjenja in posledično večjih hladilnikov polnilnega zraka daljši za štiri centimetre, večje so seveda tudi zračne odprtine.
Z drugimi spremembami so enostavno želeli dodatno poudariti izvirno obliko. Avto izgleda občutno agresivnejši, širši je kolotek, platišča so večja, zadaj pa so namestili velik difuzor, sredi katerega je speljan izpuh. Pa potem seveda sodobni LED žarometi in luči zadaj.
Notranjost ohranja pridih izvirnika iz šestdesetih, a ponuja sodobno udobje. Izbrali so nove sedeže in uporabili kvalitetnejše materiale. Nekaj elementov je celo iz nove Giulie - instrumentno ploščo, ročico menjalnika, stikala klimatske naprave in stikalo za upravljanje voznih programov. Na fotografijah je zanimivo videti izvirni volan z obvolanskimi prestavnimi ročicami - vem, omenil sem že ročni menjalnik, morda bodo ponudili obe opciji.
Cena ni majhna - 400 tisočakov, ta znesek pa vključuje popolno prilagoditev željam kupca, vključno z barvami, materiali in celo znamko audio sistema. Pri tem ni navedeno, ali je potrebno priskrbeti darovalca.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del