Nam bo tako uspelo rešiti nemogoče jutranje kolone, ko se mnogi odpravljajo na delo v prestolnico?
Dars na odsekih štajerske in primorske avtoceste, kjer najpogosteje prihaja do zastojev, načrtuje preureditev odstavnega pasu v vozni pas. Za ureditev odseka med Domžalami in Ljubljano so že zaprosili za okoljevarstveno dovoljenje, za del avtoceste med Vrhniko in Ljubljano pa bodo za isto dovoljenje zaprosili v avgustu.
Poudarjajo, da bi za vzpostavitev tretjega pasu morali izvesti ogromen obseg del:razširitev zdaj odstavnega pasu v polčetrti meter širok vozni pas in izgradnja odstavnih niš je le drobec celotnega projekta. To bi za sabo potegnilo še vse naslednje prilagoditve:
Kdaj?
Za izvedbo načrtovanega projekta zdaj najprej potrebujejo okoljevarstveno soglasje, ki ga izda ministrtvo za okolje, podnebje in energijo. Še letos namerava Dars začeti postopke pridobivanja dodatnih zemljišč, v prvi polovici naslednjega leta pa načrtujejo razpis za izvedbo gradbenih del. Stroji bi lahko začeli brneti najhitreje leta 2025, širitev obeh vpadnic v prestolnico pa bi zagotovo trajala več gradbenih sezon.
Umetna inteligenca: Dars bo reševanje prometnih zastojev naprtil Andreji, ki se sploh ne upira
Promet bi še vedno tekel
Vsa gradbena dela bi potekala pod prometom, na takšnih odsekih pa zagotovijo, da je promet urejen po dveh začasnih (zoženih) pasovih v eno smer. To bi sicer za čas izvedbe del pomenilo še več gneče, vendar bo vredno potrpeti, če bo Darsu tako uspelo rešiti jutranje in popoldanske zastoje.
Kdaj se bomo po severni ljubljanski obvoznici lahko spet vozili neovirano? To pravijo na Darsu
Fotografije: Dars, STA
Preberite še: Predstavljamo vam edini pravi način zaščite avta pred točo! Ja, pa kaj še ... (VIDEO)
BONUS VIDEO: ŠKODA vs. VOLKSWAGEN: Kako različna sta si lahko dva 'sorodna' električna avtomobila?