Vročina vpliva tudi na stroje.
Visoke temperature, ki so zajele naše kraje, ne mučijo le ljudi in živali, pač pa tudi avtomobile, ki prav tako ne prenašajo dobro temperaturnih ekstremov.
Medtem ko je pozimi potrebno več časa, da se vse tekočine in deli v motorju segrejejo na delovno temperaturo, kar poveča porabo goriva, poleti teh težav ni. So pa drugačne težave, natančneje, z učinkovitostjo motorja oziroma z doseganjem moči.
Motorji za učinkovito delovanje potrebujejo natančno razmerje med zrakom in gorivom. Preveč ali premalo goriva pomeni težave, motorna krmilna enota (ECU) pa spremlja količino in kakovost zraka, ki vstopa v sesalni sistem, ter temu ustrezno prilagaja dovod goriva. Hlajen zrak je gostejši od toplega, kar pomeni, da poleti motor vsrkava zrak z manjšim deležem kisika. Posledično izgorevanje v valjih ni optimalno, motor pa izgublja moč.
Na zmogljivost vpliva tudi uporaba klimatske naprave, a ob temperaturah, ki segajo močno čez 30 stopinj Celzija, bo večina voznikov zlahka pristala na kompromis in žrtvovala nekaj moči motorja, če bo to pomenilo prijetnejšo in manj izčrpavajočo vožnjo.
Padec zmogljivosti pri visokih temperaturah je skoraj nemogoče popolnoma preprečiti, pomembno pa je, da se ga zavedamo. Vedeti moramo tudi, da nižja zmogljivost ne pomeni, da je z našim vozilom kaj narobe. Le vroče mu je, tako kot nam.