Številne novosti, večinoma sicer označene še kot študije, so tudi letos privabile rekordno število obiskovalcev na razstavne prostore v glavnem mestu Kitajske, Pekingu.
Kitajski trg je s svojo velikostjo in hitrim naraščanjem zdaj najpomembnejši že za skoraj vse avtomobilske izdelovalce. Zdi pa se, da največji poudarek želijo pri številnih premijskih znamkah, ne le treh vodilnih nemških. Tako je tudi Lexus s svetovno premiero NX-a pokazal, kako pomembni so mu kitajski kupci, Fordova premijska znamka Lincoln pa se bo sploh prvič iz ZDA konec leta pojavila prav na Kitajskem.
A seveda so največ pozornosti plenili Audi, BMW in Mercedes-Benz. Audi je predstavil študijo TT Offroad, BMW pa je ob skoraj povsem novem X4 (premiera nekaj dni prej v New Yorku) predstavil študijo Vision Future Luxury, ki bo verjetno kot serijski avtomobil dobila ime serija 9, bila pa naj bi pomemben tekmec podaljšanemu Mercedesu S. No, Mercedes je v Peking pripeljal študijo z imenom Coupe SUV, ki je seveda tekmec BMW-jevemu X4 in bo kot serijski avtomobil prihodnje leto dobila naziv MLC.
Volkswagen ni smel zaostajati, zato so predstavili študijo štirivratnega kupeja New Midsize Coupé (NMC), podobno kot iz Passata nastali CC bo NMC konec prihodnjega leta začel privlačiti kupce, ki bi sicer segli po Jetti. Prenovljeni Touareg in kot študija predstavljeni 'naviti' Golf R400 (številka nakazuje 'konje') sta dopolnila ponudbo.
Med premijske znamke se na Kitajskem hoče uvrstiti tudi Citroën, zato so predstavili dve študiji, ki bosta konec leta namenjeni samo največjemu svetovnemu trgu – DS 5 LSR je iz običajnega DS 5 razvlečena limuzina, DS 6WR pa je bil še lani na salonu v Šanghaju študija Wild Rubis. Citroën na Kitajskem sodeluje z dvema partnerjema. Z Dongfengom, ki je zdaj tudi solastnik krovnega podjetja PSA, pripravlja avtomobile svoje bolj premijske linije DS, pri drugem partnerju, Chongqing Changanu, pa je nastala še ena študija, C-XR, ki je prav tako SUV.
Med ameriškimi znamkami je veliko pozornosti vzbudil Ford (lani se je po prodaji na Kitajskem že prebil na tretje mesto). V Pekingu so iz pozabe obudili staro ime Escort. Za zdaj kot študija limuzine nižjega srednjega razreda naj bi kmalu prišel na azijski trg, toda čeprav uporabljajo platformo Focusa, bo njegova cena precej nižja od cene le-tega. Terenec Everest je študija, ki pa bo kot serijski avtomobil tudi namenjena predvsem azijskim trgom.
Od japonskih znamk sta ob Lexusu novosti prikazala še Honda (dve študiji, Spirior je pravzaprav predelani Accord) ter Nissan z Lannio, zasnovano posebej za kitajski trg.
Vsekakor eden od zanimivejših tudi za evropske kupce je Hyundaiev križanec iX25, torej manjši terenec, ki bo v začetku prihodnjega leta stal tudi na ženevskem salonu in bo namenjen Evropi. Nasprotje je Kia, ki je predstavila dva modela, oba sta sicer na platformi Cee'da in ameriškega Cerata. Zanimiva je limuzina K4, ki ima podaljšano medosno razdaljo (na 2,7 metra) in je tako idealna za kitajski trg.
Med domačimi znamkami, ki so predstavile številne novosti, gre omeniti le nekaj najzanimivejših. Skupna znamka BYD in Daimlerja, Denza, je zdaj končno tako daleč, da bodo začeli prodajati električni avtomobil. Emgrand, ena od podznamk Geelyja (lastnika Volva), predstavlja zanimivega terenca s priključno hibridno tehniko. Great Wall, edini, ki sestavlja in prodaja avtomobile v EU, pa je predstavil sodobno študijo terenca/kupeja (Hawal Coupe).
Novosti na salonu – Peking 2014:
Audi TT Offroad študija
Audi TT 420 študija
Bentley Mulsanne Hybrid študija
BMW Vision Future Luxury študija
BYD Tang študija
BYD Denza EV nov model
Cadillac CTS prenova
Chevrolet Cruze prenova
Citroën DS 5 LSR študija
Citroën DS 6WR študija
Citroën C-XR študija
Emgrand Cross PHEV študija
Ford Escort nov model
Ford Everest študija
Great Wall Hawal H8 nov model
Great Wall Hawal Coupe študija
Honda Spirior študija
Honda Hybrid Sedan Concept študija
Hyundai iX25 nov model
Infiniti Q 50 Eau Rouge različica
Kia K4 nov model
Kia K3 S različica
Lexus NX nov model
Lincoln MKX študija
MB Concept Coupe SUV študija
Nissan Lannia študija
Peugeot Exalt študija
Porsche Cayman GTS različica
Volkswagen NMC študija
Volkswagen Golf Edition 40 različica
Volkswagen Touareg prenova
Volkswagen Golf R400 študija
Volvo S 60 PPHEV študija