Avtomobilsko-nogometni dvoboj: Superbowl oglasi

Finalna tekma prevenstva v ameriškem nogometu NFL, Superbowl, je vsako leto najbolj gledan športni dogodek v ZDA - letos si ga je ogledalo okoli 115 milijonov ljudi.

Rezultat kompromisov (foto: Audi) Audi
9. 2. 2014

Zato ni presenetljivo, da tudi avtomobilski proizvajalci porabijo milijone za produkcijo in objavo oglasov med tekmo (objava enega oglasa stane tja do 5 milijonov dolarjev). In da so pripravljeni uporabiti mnogo bolj nekonvencionalne oglase, kot bi jih sicer. Tule je vseh 15 avtomobilskih oglasov letošnjega Superbowla, od Audija do Volkswagna.

Audi:

Chevrolet (1):

Chevrolet (2):

Chrysler:

Ford (1):

Ford (2):

Honda:

Hyundai (1):

Hyundai (2):

Jaguar:

Jeep:

Kia:

Maserati:

Toyota:

Volkswagen: