Avtomobilsko-nogometni dvoboj: Superbowl oglasi

9. 2. 2014
Deli
Rezultat kompromisov (foto: Audi)
Audi

Finalna tekma prevenstva v ameriškem nogometu NFL, Superbowl, je vsako leto najbolj gledan športni dogodek v ZDA - letos si ga je ogledalo okoli 115 milijonov ljudi.

Zato ni presenetljivo, da tudi avtomobilski proizvajalci porabijo milijone za produkcijo in objavo oglasov med tekmo (objava enega oglasa stane tja do 5 milijonov dolarjev). In da so pripravljeni uporabiti mnogo bolj nekonvencionalne oglase, kot bi jih sicer. Tule je vseh 15 avtomobilskih oglasov letošnjega Superbowla, od Audija do Volkswagna.

Audi:

Chevrolet (1):

Chevrolet (2):

Chrysler:

Ford (1):

Ford (2):

Honda:

Hyundai (1):

Hyundai (2):

Jaguar:

Jeep:

Kia:

Maserati:

Toyota:

Volkswagen:

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol