V ospredje postavljajo vozniški užitek.
Bentley ob stoletnici imena Supersports predstavlja najradikalnejši Continental GT doslej. Novi Supersports je prvič zasnovan izključno kot kupe s pogonom zadaj, s samo dvema sedežema in maso pod dvema tonama. Hkrati je to eden zadnjih vrhunskih Bentleyjev brez električne podpore, namenjen izključno vozniškemu užitku.
V ospredju stoji temeljito predelan 4,0-litrski biturbo V8, ki razvije 490kilovatov (666 KM) in 800 Nm navora. Motor je povezan z osveženim osemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, ki moč pošilja samo na zadnji kolesi. Zvok oblikuje celovit titanov izpušni sistem Akrapovič, zavorni sistem pa sestavljajo karbonsko-keramični koluti – največji, kar jih najdemo v serijskem avtomobilu.
Aerodinamika brez kompromisov
Supersports je na pogled najbolj agresiven Continental GT do danes. Spredaj izstopa velik karbonski spojler, stranske lamele in zadnje krilo pa ustvarjajo več kot 300 kilogramov dodatnega potiska. Streha iz ogljikovih vlaken ter odstranitev zadnje klopi občutno zmanjšata maso in znižata težišče.
Notranjost je povsem podrejena vozniku. Nova športna sedeža sta nameščena nižje in zagotavljata občutno več oprijema, zadnji del kabine pa je zapolnjen s karbonsko školjko, oblečeno v usnje. Mešanica usnja, Dinamice in karbona ustvarja izrazito športno okolje, dopolnjeno z možnostjo drzne tribarvne konfiguracije.
Prvi zadnji pogon v zgodovini Continentala GT
Supersports predstavlja prelomnico, saj Bentley prvič ponuja Continental GT izključno z zadnjim pogonom. Elektronsko nadzorovana zapora diferenciala, širša zadnja sled in posebno umerjena elektronika omogočajo hitro, natančno in igrivo vodljivost.
Pospešek do 100 km/h znaša 3,7 sekunde, najvišja hitrost pa okoli 310 km/h. S posebnimi pnevmatikami Pirelli Trofeo RS lahko kupe doseže tudi do 1,3 g bočnega pospeška, kar je približno tretjino več kot Continental GT Speed.
Supersports bo izdelan v le 500 oštevilčenih primerkih, vsak z lastno identiteto in širokimi možnostmi personalizacije. Proizvodnja se bo začela konec leta 2026, prve dobave pa so predvidene v začetku 2027.


