Pri Toyoti bodo pričeli s programom podaljševanja življenjske dobe in višanja vrednosti svojih avtomobilov - rabljene Toyote bodo v svoji britanski tovarni med življenjskim ciklom osvežili do trikrat.
O tem govorijo pravzaprav pri britanski Toyoti, kjer bodo s tem v tovarni v Burnastonu tudi pričeli. Po dveh ali treh letih, kar je tam tipična ročnost lizing pogodbe, ko avtomobil prvi uporabnik ponavadi vrne, bodo avtomobile pripeljali v tovarno. Tam jih bodo povrnili v kar se da najboljše stanje za naslednjega uporabnika. Po nadaljnih treh letih bodo postopek ponovili.
Tako bi radi tisti del življenjske dobe avtomobila, ko je ta v najboljšem stanju, raztegnili na deset let. Avtomobili so sedaj po preteku prve lizinške pogodbe pač prepuščeni trgu, v tovarni pa bi na takšen način rabljenim vozilom tudi zvišali vrednost.
Življenjski cikel vozil želijo raztegniti
Ta postopek "recikliranja" avtomobilov želijo izpeljati kar se da učinkovito. Zato bodo temeljito razmislili, kako ključne dele avtomobila obnoviti brez odpada, kako ponovno uporabiti stare baterije na primer in kako ta proces preplesti s proizvodnjo novih avtomobilov. Agustín Martín, predsednik in generalni direktor britanske Toyotine podružnice, je za britanski Autocar povedal, da morajo raztegniti življenjski cikel - tako iz stališča vozila, kot iz stališča vrednosti za uporabnika.
Preberite tudi: Revolucija pri Toyoti
Že ob predstavitvi Toyotinega prvega električnega vozila, bZ4X, so sicer poudarili trajnost in da bo baterija po desetih letih uporabe ohranila 90 odstotkov kapacitete.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj