Bip, bip

4. 3. 2008
Deli

Bipper je novo avtomobilsko ime, ki je zapeljalo na slovenski asfalt. Mali Peugeotov dostavnik, ki so mu v dolžino namerili vsega 3, 68 metra, bo zaradi skromnih zunanjih mer, majhnega obračalnega kroga in velike okretnosti predvsem meščan.

In tudi njegova motorja nista pisana za izlete po avtocestah: oba sta 1, 4-litrska, bencinski s 75, dizelski pa z 68 'konji'. Njegova praktičnost se torej pokaže v mestih, kjer se lahko vozi po ozkih ulicah, kar je le pobožna želja večjih dostavnikov.

Kljub majhnosti je znotraj dovolj velik za 1, 52 metra dolg, 1, 18 metra visok in 1, 05 metra širok predmet. Če je izbrana prava oprema, se sovoznikov sedež zloži, uporabna dolžina pa se poveča na 2, 49 metra. V takšni konfiguraciji Bipper postreže z 2, 8 m3 velikim tovornim prostorom. Uradni material pravi, da znaša nosilnost 610 kilogramov. Zadnja vrata se odpirajo asimetrično (60 : 40), kar pomaga pri natovarjanju in raztovarjanju tovora. Na bočni strani ni druge vrste vrat, če pa boste posegli po dodatni opremi, je tam lahko kar par vrat!

V osnovni konfiguraciji stane Bipper Furgon z bencinskim motorjem 10.188 evrov, ob HDi-ju pa je naveden znesek 11.628 evrov. Osnovni Bipp ima servovolan, ABS, voznikovo varnostno blazino, pregradno steno med tovornim in potniškim delom, krilna zadnja vrata z ogrevanima šipama in brisalnikoma in to je to. Na izbiro so trije paketi, ki širijo opremo: Teren (povišano vzmetenje, dodatna zaščita . . ) za 360 evrov, Plus (električne šipe, električna ogledalca, daljinsko centralno zaklepanje . . ) za 420 evrov in Confort (zaprt predal, bolje nastavljiv voznikov sedež . . ) za 228 evrov. Za ena drsna vrata hočejo 240 evrov (desna), za par pa 480. Bi imeli še klimo? Dajte še jurja! (MR)

Foto: Peugeot

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol