BMW 3 Gran Turismo

7. 2. 2013
Deli

Pri BMW pravijo, da združuje dinamične, športne gene modela Limuzina s praktičnostjo in raznovrstnostjo modela Touring. V resnici gre za, kot smo navajeni že iz večjega brata serije 5, petvratno obliko karoserije, ki bo všeč predvsem tistim, ki nočejo Touringa, a jih motijo omejitve, ki jih pri polnjenju prtljažnega prostora postavlja klasičen limuzinski pokrov prtljažnika.

Seveda ima 3 Gran Turismo tudi nekaj kupejevskih potez (kot je to dandanes v navadi), od oblike strehe do vrat brez okvirjev za stekla.

Največji plus v primerjavi s klasično trojko pa je seveda velikost - Gran Turismo ima 11 centimetrov večjo medosno razdaljo (kar je opazno predvsem na zadnji klopi), je 20 centimetrov daljši (kar se pozna v prtljažniku) in je v celem nasajen 8 centimetrov višje (kar bodo cenili tisti, ki imajo radi lagodno sedanje in vstajanje iz vozniškega in ostalih sedežev). Prtljažnika je kar za 520 litrov, kar je 25 litrov več kot pri Touringu.

Motorji: znani iz serije 3, od 318d in 320d na dizelski strani do 320i, 328i in 335i na bencinski torej od 105 do 225 kilovatov. Menjalniki so ročni, po želji pa tudi osemstopenjski samodejni. Seveda ima 3 Gran Turismo tudi vse varnostne in ekološke tehnologije, ki ji premore tudi "navadna" serija 3.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"