BMW 3.0 CSL Hommage - dirkaški nastop s slogom ob Comskem jezeru

BMW je na prireditvi Concorso d'Eleganza Villa d'Este predstavil BMW 3.0 CSL Hommage, s katerim je na dirkaško-elegantni način prikazal sodobni pogled na legendo iz preteklosti, ikonski kupe BMW 3.0 CSL iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja.

BMW 3.0 CSL Hommage - dirkaški nastop s slogom ob Comskem jezeru (foto: BMW) BMW
23. 5. 2015

Kratica CSL pomeni "Coupé Sport Leichtbau" (kupe, šport, lahka gradnja). V sedemdesetih letih je to v praksi pomenilo, da so s pokrovom motorja, vrati prtljažnika in blatniki iz aluminija, šipami iz pleksi stekla in zelo osnovno opremo avtomobilu zmanjšali težo za okrog 200 kilogramov v primerjavi z običajno različico 3.0 CS. Seveda so ga namenili predvsem dirkališčem.

Pri sodobnem BMW 3.0 CSL Hommage so aluminij nadomestili z ogljikovimi vlakni, ki so še lažja in močnejša od lahke kovine, in s tem za enaindvajseto stoletje reinterpretirali koncept lahke gradnje iz sedemdesetih let. Karoserija sodobnega BMW 3.0 CSL Hommage poleg tega izraža sodobno športno estetiko z deflektorji zraka in krilci, ki služijo tako hlajenju motornega prostora in zavor, kot tudi potiskanju avtomobila k tlom. Da bi zmanjšali zračni upor, so oblikovalci celo vzvratna ogledala nadomestili z majhnimi kamerami.

V skladu s predhodnikom je tudi notranjost BMW 3.0 CSL Hommage omejena na osnovne elemente, z edino izjemo z lesom okrašenega zgornjega dela armaturne plošče, ki ga prekinja le zaslon s prikazovalnikom napolnjenosti elementa eBoost, ki z električnim potiskom pomaga 3-litrskemu vrstnemu šestvaljniku v nosu. Minimalistična je tudi informacijska tehnologija, saj zgolj zaslon nad volanskim drogom voznika obvešča o trenutni prestavi, hitrosti, vrtljajih motorja in predlogom za naslednjo prestavo. Preostala oprema je dirkaška, vključno z lupinastimi sedeži, šest točkovnimi varnostnimi pasovi in nosilci za neuporabljene čelade.