BMW je predstavil novo generacijo serije 5, najprej v limuzinski izvedbi, ki v sedmi generaciji marsikaj povzema po večjem BMW-ju serije 7.
Limuzina, ki se pohvali z enim najmanjših količnikov zračnega upora 0,22, po zaslugi trdnih a lahkih materialov pa tudi z do 100 kilogramov manjšo težo, je malenkostno zrasla na dolžino 4,945, širino 1,868 in višino 1,466 metra. To se je odrazilo tudi v povečani prostornini potniške kabine, več prostora za kolena potnikov na zadnjih sedežih in večjem prtljažniku, ki zagotavlja 530 litrov uporabne praznine. K udobju potnikov pripomore tudi nova šasija z izboljšano tehnologijo blaženja in lažjimi zavorami. Te pripomorejo k zmanjšanju nevzmetene teže in boljšim voznim lastnostim, ki jih lahko po želji izboljšata tudi štirikolesni pogon in štirikolesni volan.
Kot rečeno je BMW serije 5 veliko sodobnih pripomočkov prevzel po večji sedmici. Takšna so denimo stikala na armaturni plošči, na kateri kraljuje 10,25-palčni zaslon avtomobilskih sistemov in informacijsko-razvedrilnega sistema, ki jih je mogoče upravljati tudi s kretnjami. Možne so tudi storitve Microsoft Exchange, ParkNow za daljinsko rezervacijo in plačilo parkirnega prostora, samodejno parkiranje, parkiranje s pomočjo ključa in tako naprej. Voznika bo razbremenila tudi vrsta pripomočkov za pomoč pri vožnji, ki delujejo do hitrosti 210 kilometrov na uro.
Ob začetku prodaje februarja bo BMW serije 5 na voljo s štirimi motorji, ki izhajajo iz nove modularne družine motorjev. Bencinsko konjenico bosta zastopala 252-'konjski' turbobencinski štirivaljnik 530i in 340-konjski turbobencinski šestvaljnik 540i, turbodizelsko pa 190-'konjski' štirivaljnik 520d in 265-'konjski' šestvaljnik 530d. Marca pride še več pogonskih različic, med katerimi bo tudi priključni hibrid 530e iPerformance s sistemsko močjo 252 'konj', električnim dosegom 45 kilometrov, porabo 2,0 litra bencina na sto kilometrov in izpusti 46 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.