Po precej dolgem pripravljalnem obdobju je BMW končno predstavil BMW serije 8 Coupe, ki – kot pravijo – ni le dodatek v ponudbi bavarske znamke, ampak tudi novo poglavje v njihovi zgodovini in redefinicija športnega avtomobila.
Oblikovalci so mu zato namenili impozantni dinamični nastop, ki izhaja tudi iz občutka širine in dolžine, ki so mu navsezadnje botrovale tudi solidne zunanje mere. BMW serije 8 Coupe je namreč dolg 4,843, širok 1,902 in visok 1,341 metra, podvozju pa so namenili medosno razdaljo 2,822 metra, ki gotovo pripomore tudi k prostorni notranjosti, ki je seveda pomembna, saj pri BMW-ju poudarjajo kupejevsko udobje za dolge poti.
K nastopu in privlačnosti BMW-jevega novinca pripomorejo tudi oblikovne posebnosti, kakršni so veliki ledvički, dolg pokrov motorja, vzdolžno razčlenjena 'double-bubble' streha in izrazito dolga zadnja šipa, ki se razširi proti spodnjemu robu in kupolasto zasnovo strehe lepo popelje v eleganten zadek. Pri BMW-ju poudarjajo tudi žaromete, ki so tanjši kot na kateremkoli BMW-ju zdaj in so serijsko opremljeni z LED-tehniko z možnostjo laserskih s samodejnim prilagajanjem objektom pred avtomobilom.
Kot se spodobi, notranjost ni le prostorna in namenjena štirim potnikom, ampak tudi udobna v skladu z razkošnimi smernicami znamke. Materiali so prestižni, vključno s steklenimi poudarki na določenih elementih, informacijsko-razvedrilna tehnika je izčrpna, prav tako tehnika za pomoč vozniku in prilagajanje voznih lastnosti avtomobila, za dobro zvočno kuliso pa poskrbi zvočni sistem Bowers& Wilkins. Na športnih sedežih se sedi izrazito nizko, zadnja pa sta poleg tega oblikovana tako, da so vzglavniki povsem integrirani vanju oziroma, kot pravijo pri BMW-ju, niso potrebni. Potovanjem je prilagojen tudi prtljažnik, ki sprejme 420 litrov prtljage, če je to potrebno, pa se lahko poveča s polovičnim zlaganjem naslonjala.
Motorja bosta v času uradnega lansiranja na trg novembra 2018 dva. Bencinsko konjenico predstavlja novi 4,4-litrski biturbo bencinski motor V8, ki razvije moč 530 'konjev' in navor 750 njutonmetrov. Do 100 kilometrov na uro pospeši v 3,7 sekunde, pospeševanje pa se prisilno ustavi pri 250 kilometrih na uro. Poleg njega je na voljo tudi 3-litrski turbodizelski vrstni šestvaljnik z močjo 320 'konjev' in navorom 680 njutonmetrov, ki do 100 kilometrov na uro pospešuje 4,9 sekunde, elektronski omejevalnik pa ga prav tako ustavi pri 250 kilometrih na uro.