Video: BMW Concept M4 Coupé

BMW bo na veličastni razstavi „Concours d'Elegance" v Pebble Beach prvič razkril novi model s črko M.

17. 8. 2013

„Concours d'Elegance" je nekakšen ameriški Goodwood, le da ima precej bolj bogato zgodovino, pa tudi, kot sami pravijo, se je udeleži precej več eminentnih avtomobilov. Kakorkoli, razstavo oziroma prireditev bo izkoristil tudi BMW in prvič predstavil novega predstavnika serije 4.

Po tem, ko so pred časom že predstavili novinca z oznako serije 4, s katerim so, tako kot pri večji seriji 5 ločili kupeja od limuzin in Touringa, so enako naredili tudi s serijo 3. Zdaj se kupe ponaša z oznako serija 4, prvič pa bo na ogled postavljena tudi najmočnejša različica. Sicer še kot študija, a že januarja bo v Detroitu na ogled serijski M4.

Uradni podatki motorja sicer še niso znani, bo pa skoraj zagotovo BMW v M4 ponudil novi trilitrski motor, pri čemer bosta šestavljniku pomagala dve turbopuhali. Tako bo avto ponudil okoli 440 'konj' in okoli 480 Nm največjega navora. Motor bo v primerjavi s predhodnikom veliko 'čistejši', varčnejši in navsezadnje tudi lažji.

Seveda motor ni edini del M4, pri katerem varčujejo s težo. Kot pri M3 Coupeju je tudi tu streha iz CFRP, otrej s karbonom ojačene platike, enak material pa so uporabili vsaj še za sprednji spojler in difuzor zadaj. V celem bo M4 za 80 do 100 kilogramov lažji od predhodnika.

Oblikovno bo novi M4 klasični M. Z vsemi pritiklinami, ki ga naredijo tako zanimivega in všečnega. Velika, kar 20-palčna kolesa, obilica spojlerjev, in stranske reže (Air Breather jih imenujejo pri BMW, skupaj z odprtinami v odbijaču pred kolesi pa skrbijo za čim lepši zralni tok okoli 20-palčnih koles in gum), ki dajo tudi nepoznavalcu slutiti, da stoji pred zelo zmogljivim avtomobilom.

Pospešek do 100 kilometrvo na uro bo nekje v okolici 4,5 sekunde, največja hitrost pa kot vedno omejena na 250 km/h, seveda z (doplačilno) možnostjo, da je omejitev tudi višja. Cena? Verjetno okoli 10 do 15 tisočakov višja, kot pri predhodniku.