BMW je svojemu električnemu avtomobilu i3 namenil novo baterijo, ki razpolaga s kapaciteto 120 Ah oziroma 42,2 kilovatne ure.
S tem se je kapaciteta litij-ionske baterije skoraj podvojila v primerjavi s prvo baterijo, ki jo je imel BMW i3 na začetku, in tudi za dobro tretjino v primerjavi z dosedanjima BMW-jema i3 in i3s, ki sta razpolagala s kapaciteto 33,2 kilovatne ure. Za dobrih 30 odstotkov se je povečal tudi doseg obeh različic BMW-ja i3. BMW i3 lahko tako zdaj prevozi 285–310 kilometrov namesto dosedanjih 235–255 kilometrov v skladu s ciklusom WLTP. Pri BMW-ju i3s se je doseg v skladu s ciklusom WLTP z dosedanjih 235–245 kilometrov povečal na 270–285 kilometrov.
Polnjenje nove baterije na hišnem priključku z močjo 2,4 kilovata do 80-odstotne kapacitete traja dobrih 15 ur, na trifaznem BMW i Wallboxu z močjo 11 kilovatov polnjenje do 80-odstotne kapacitete traja 3,2 ure, na hitri polnilni postaji z močjo 50 kilovatov pa za enak dosežek potrebujete 42 minut.
BMW bo i3 sicer namenil tudi nov športni paket, s katerim bo dobil športno podvozje, ki je pri i3s serijsko, osvežene so tudi oblikovne podrobnosti in dodane barve karoserije. Poleg serijskih LED-žarometov so zdaj na voljo tudi adaptivni s samodejnim zasenčenjem dolgih luči, osvežen pa je tudi informativno-razvedrilni sistem z možnostjo brezžičnega polnjenja telefona.