BMW i4 kmalu nekoliko dostopnejši

2. 8. 2022 | Janoš Pečnik

BMW bo kmalu pričel prodajati novo vstopno različico električnega i4, ki ob šibkejšem motorju in manjši bateriji nekoliko zaostaja tudi v dosegu.

Pri BMW-ju bodo ponudbi električnega štirivratnega kupeja i4 dodali še tretjo pogonsko različico. Po zmogljivem M50 - ta je prvi električni avtomobil, pri katerem so imeli prste vmes pri BMW-jevem oddelku M - in eDrive40 prihaja novi vstopni i4 z oznako eDrive35. Tako kot eDrive40 ima tudi eDrive35 en električni motor na zadnji osi, ki pa v tem primeru zmore 210 kW (312 KM) in 400 Nm navora in do 100 km/h pospeši v šestih sekundah. Najmočnejši M50 enak šprint opravi v 3,9 sekunde.

Manjša je tudi baterija z uporabno kapaciteto 66 kWh, zato je posledično manjši doseg - 490 km po WLTP ciklu, medtem ko eDrive40, ki ima enako baterijo kot najmočnejši M50, obljublja v ponudbi največ - 585 km dosega. Baterija se lahko polni z zmogljivostjo 180 kW, pri čemer se od 10 do 80 odstotkov napolni v 32 minutah, v desetih minutah pa pridobi za 160 km dosega.

Preberite tudi test: BMW i4 M50

Tudi eDrive35 ima ob BMW-jevi pogonski tehnologiji pete generacije kot eDrive40 enako opremo - vključno s sistemom iDrive osme generacije in dvema zaslonoma v ukrivljenem ohišju. V proizvodnjo gre novembra, s čimer bodo v tovarni v Minhnu že 50 odstotkov proizvodnje obsegala električna vozila. Bavarci sicer načrtujejo, da bo polovica prodanih BMW-jev na globalni ravni do leta 2030 električnih. Naročila so že odprli v Kanadi, glede na cene, ki so tam že znane, pa bo i4 eDrive35 pri nas stal od okoli 50 tisočakov naprej.

Kaj počne Anamaria, medtem ko je njen Luka Dončić na službeni poti