BMW i4 kmalu nekoliko dostopnejši

2. 8. 2022 | Janoš Pečnik
Deli

BMW bo kmalu pričel prodajati novo vstopno različico električnega i4, ki ob šibkejšem motorju in manjši bateriji nekoliko zaostaja tudi v dosegu.

Pri BMW-ju bodo ponudbi električnega štirivratnega kupeja i4 dodali še tretjo pogonsko različico. Po zmogljivem M50 - ta je prvi električni avtomobil, pri katerem so imeli prste vmes pri BMW-jevem oddelku M - in eDrive40 prihaja novi vstopni i4 z oznako eDrive35. Tako kot eDrive40 ima tudi eDrive35 en električni motor na zadnji osi, ki pa v tem primeru zmore 210 kW (312 KM) in 400 Nm navora in do 100 km/h pospeši v šestih sekundah. Najmočnejši M50 enak šprint opravi v 3,9 sekunde.

Manjša je tudi baterija z uporabno kapaciteto 66 kWh, zato je posledično manjši doseg - 490 km po WLTP ciklu, medtem ko eDrive40, ki ima enako baterijo kot najmočnejši M50, obljublja v ponudbi največ - 585 km dosega. Baterija se lahko polni z zmogljivostjo 180 kW, pri čemer se od 10 do 80 odstotkov napolni v 32 minutah, v desetih minutah pa pridobi za 160 km dosega.

Preberite tudi test: BMW i4 M50

Tudi eDrive35 ima ob BMW-jevi pogonski tehnologiji pete generacije kot eDrive40 enako opremo - vključno s sistemom iDrive osme generacije in dvema zaslonoma v ukrivljenem ohišju. V proizvodnjo gre novembra, s čimer bodo v tovarni v Minhnu že 50 odstotkov proizvodnje obsegala električna vozila. Bavarci sicer načrtujejo, da bo polovica prodanih BMW-jev na globalni ravni do leta 2030 električnih. Naročila so že odprli v Kanadi, glede na cene, ki so tam že znane, pa bo i4 eDrive35 pri nas stal od okoli 50 tisočakov naprej.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja