BMW si je od modela iX3, prvega na novi platformi Neue Klasse, obetal veliko. A tega, kar se je zgodilo, vseeno niso pričakovali.
BMW je z novim iX3 zadel v polno. Prvi serijski model zasnovan na platformi Neue Klasse je že v prvih šestih tednih po predstavitvi na salonu IAA Mobility v Münchnu presegel vsa pričakovanja – prejeli so več kot 3.000 naročil.
Gre za električni SUV, ki s svojim dosegom do 800 kilometrov postavlja nove mejnike v razredu. Vozilo temelji na povsem novi arhitekturi, opremljeno pa je s štirimi zmogljivimi računalniki, ki pri BMW-ju tvorijo tako imenovani »supermožgani«, zadolžene za napredne funkcije umetne inteligence, povezljivosti in avtonomno vožnjo tretje stopnje.
Vodja BMW Group Nemčija Christian Ach je za Automobilwoche pojasnil, da je povpraševanje po električnem iX3 že zdaj bistveno višje kot po klasičnem X3 z motorjem z notranjim zgorevanjem.
Proizvodnja novega modela poteka v povsem novem obratu v madžarskem Debrecenu, od koder bodo prve dobave v Nemčijo stekle že do konca letošnjega leta. Polna prodajna mreža po Evropi bo vzpostavljena v prvem četrtletju 2026.
iX3 je šele začetek ofenzive vozil Neue Klasse – predsednik uprave Oliver Zipse je ob premieri v Münchnu napovedal kar 40 novih ali posodobljenih modelov na tej platformi do leta 2027. Naslednji v vrsti bo električni i3, zasnovan kot nova generacija serije 3, katere serijska proizvodnja se bo začela v prvi polovici leta 2026 v Münchnu.
BMW z Neue Klasse cilja tudi na kitajski trg, kjer želi okrepiti svoj položaj v segmentu prestižnih električnih vozil. »Na Kitajskem želimo postati številka ena med premijskimi znamkami,« je poudaril vodja prodaje Jochen Goller.