BMW je na sejmu zabavne elektronike CES v Las Vegasu s pomočjo skulpture na štirih kolesih, študije BMW i Inside Future, predstavil tehnološka dognanja, ki bodo po njegovem mnenju krojila prihodnje dojemanje avtomobilskega sveta.
S študijo so se osredotočili predvsem na možnosti in izzive, ki jih prinaša povsem avtonomna vožnja. Kaj bomo lahko počeli v prihodnjih avtomobili in kakšne izkušnje bo ponujala pot z avtomobilom? Arhitekturo in uporabniški vmesnik študije so povsem prilagodili avtonomni vožnji in ga povsem vključili v uporabnikovo digitalno življenje.
Pri tem pomembno vlogo igra lani predstavljena digitalna platforma BMW Connected skupaj z oblakom Open Mobility Cloud, preko katerih uporabniki ne dostopajo le do funkcij v svojem avtomobilu, ampak tudi do vrste naprav zunaj njega in dobivajo podporo na vseh področjih svojega delovanja.
Potniki lahko med drugim preko zaslonov in s pomočjo kretenj v okviru vmesnika Augmented Gesture Control, s katerimi pokažejo točno nanje, dobijo podatke o krajih in stavbah, mimo katerih se peljejo, uporabijo lahko glasovno aktivirano osebno asistentko, Microsoftovo Cortano, preko aplikacije Amazon Prime Now pa lahko na poti naročajo različne produkte, ki jim jih lahko takoj dostavijo s pomočjo storitve En-Route Delivery. V sodelovanju z Amazon Prime Now so oblikovali tudi avtonomni način BMW Passenger Mode, ki vozniku pomaga zapolniti čas, ko ne vozi avtomobila.
Za prikaz vseh teh podatkov so oskrbeli z vrsto na dotik občutljivih zaslonov Connected Window, v katere so integrirane vse pomembne informacije, ki so potrebne za načrtovanje vsakdanjega življenja.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj