BMW je pred avtomobilskim salonom v Detroitu objavil bolj natančne podatke o hibridni različici nove serije 5.
Splošne lastnosti modela 530e iPerformance so podobne kot pri drugih različicah, kar pomeni, da precej povzema po večji seriji 7. Seveda pa ga posebnega dela priključno hibridni pogonski sklop s sistemsko močjo 252 'konj' in navorom 420 njutonmetrov, ki prihajata iz kombinacije 2-litrskega bencinskega štirivaljnika z močjo 184 'konj' in navorom 320 njutonmetrov in elektromotorja z močjo 95 'konj' in navorom 250 njutonmetrov. Tako motorizirani BMW 530e iPerformance kilometrsko stotico doseže v 6,2 sekunde, pospešuje do hitrosti 235 kilometrov na uro, ob tem pa povprečno porabi dva litra bencina na sto kilometrov in v zrak izpusti 46 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Povsem električno lahko prevozi do 50 kilometrov, kar mu omogoča litij-ionska baterija s kapaciteto 9,2 kWh, ki je vgrajena pod zadnjo klop. Na gospodinjskem priključku se polni dobrih pet ur, na BMW-jevem 3,7-kilovatnem 'i Wallboxu' pa manj kot tri ure.