Avtomobilski razvoj gre naprej z nadzvočno hitrostjo, kdor pa se takšnega tempa ne drži, je obsojen na počasno nazadovanje. To še zlasti velja za dogajanje pri prestižnih znamkah. BMW je za zdaj odločno spredaj, če uspeh merimo po številu prodanih avtomobilov.
A načrti o širitvi števila modelov in večanju prodanih količin tekmecev, predvsem Audija, Münhenčanom ne dajo spati. Pred kratkim so se tako odločili, da bodo zagotovili tehnično podlago za vse manjše modele bavarske modro-bele znamke. Za primerno donosnost znamke je vedno najpomembnejša količina avtomobilov, ki si delijo isto tehnično osnovo. Glede tega pa je bil BMW v zagati, saj pri manjših modelih niso mogli izkoristiti vseh tehnoloških prednosti, ki jih ponuja sodobno konstruiranje avtomobilov.
Kljub legendarnemu priseganju na zadnji pogon so se Münchenčani zdaj vendarle odločili, da je treba stopiti korak naprej – k prednjemu pogonu.
Možje okoli šefa tehnike Klausa Dägerja so tako zasnovali dve novi platformi za manjše modele dveh münchenskih znamk, Minija in BMW. Naslednik sedanje Enke, pravkar predstavljene in kupcem na voljo od letošnjega septembra, bo imel namreč skupno tehnično osnovo z novim rodom Minija, ki ga bodo kupci prvič lahko vozili čez dobri dve leti.
Toda počasi. Ni se vam še treba podati v trgovine, da bi si kupili zadnjo Enko s pogonom zadaj. BMW namreč snuje številne novosti, ki bodo dopolnile že zdaj ne prav majhno izbiro modelov, tako da bo sedanjima modeloma 1 in 3 dodal še številki 2 in 4!
Konec leta 2015 bodo stvari videti povsem drugače kot zdaj. Naštejmo: še letos, takoj po začetku prodaje Enke s petimi vrati (interno se ji reče F21), bo kupcem na voljo tudi nova 1 Coupé (F20), seveda tudi ta s pogonom zadaj. Pomladi prihodnje leto bodo predstavili Trojko v limuzinski karoseriji (F30), konec leta 2012 pa bo na prodaj še 3 Touring (F31). Nato leta 2013 sledita še dve novosti, najprej bo na sporedu rojstvo nove serije 4, to bo 4 Coupé (F32), še istega leta pa tudi novost 3 GT (ki bo imel v primerjavi z novo Trojko za nekaj več kot dva centimetra daljšo medosno razdaljo). Skoraj sočasno s premiero prvega modela z oznako 4 se bo javnosti predstavil tudi model 2 Coupé, tudi ta z zadnjim pogonom (F22).
Leto 2014 bo za BMW spet zelo plodno – tedaj bomo spoznali nova modela 2 Cabriolet (s platneno streho!) in 4 Cabriolet (s trdo streho!). Prvi ima interno razvojno oznako F23, drugi F33. To leto pa bo tudi začetek nove dobe pri BMW: model 1 Touring (F45) bo prvi z motorjem, postavljenim povprek, in s prednjim pogonom, kmalu zatem pa se mu bo pridružil še brat 1 GT (F44), ki bo poleg s prednjim pogonom svoje kupce lahko osrečil tudi s štirikolesnim (s podobnimi tehnološkimi rešitvami kot Mini Countryman).
Pa smo že pri letu 2015. Tedaj bosta celoten ciklus novosti dveh novih platform končala BMW 1 City (F46 – tudi ta seveda s prednjim pogonom) in 4 limuzinski kupe (F35) s štirimi vrati in enako medosno razdaljo kot 3 GT.
Tudi na motornem področju se bo seveda zgodilo marsikaj novega in tudi pri BMW bo kar nekaj modelov, pri katerih se bodo morali kupci zadovoljiti zgolj s štirimi ali še huje – s tremi valji! A tudi ljubitelji večjih motorjev, zlasti takšnih s šestimi valji v vrsti, ki so zaščitna znamka BMW-ja, bodo prišli na svoj račun. V vseh modelih z modelno oznako 2, 3 ali 4 bo prostora za takšne motorje. Pa ne le to: zdaj si tisti z najbujnejšo domišljijo že lahko predstavljamo kar dva modela z M na začetku, M2 in M4.
Pri BMW so torej našli izhod iz težav, ki jih je povzročilo trdno oklepanje izročila njihovih prejšnjih modelov, kar je onemogočilo, da bi ponovno oživili model M1. M2 in M4 pa nista edini dobri novici za načrtovalce večje prodaje v münchenski centrali. Po smelih prodajnih načrtih za prihodnjo petletko naj bi skupno število vseh modelov Minija in BMW-ja s prednjim pogonom k dvomilijonski letni številki dodalo več kot tretjino! Dolgoročno pa šteje le to, kdo bo največji.