BMW je objavil uradne podatke o novem M2 Coupéju, ki so mu namenili močan vrstni šestvaljnik in temu ustrezno tehniko.
Bencinski vrstni šestvaljnik z dvema turbinskima polnilnikoma iz treh litrov delovne prostornine razvije 370 "konjskih moči" pri 6.500 vrtljajih ročične gredi na minuto, najvišji navor 465 njutonmetrov pa lahko za nekaj trenutkov poveča celo na 500 njutonmetrov. Z njim opremljeni BMW M2 Coupé s pomočjo sedemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko M DCT in nadzora trakcije gnanih koles z mesta do 100 km/h pospeši v 4,3 sekunde in pospešuje do elektronsko omejenih 250 km/h. Ob tem porabi 7,9 litra bencina na 100 km in v zrak izpusti 185 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
K dobrim voznim lastnostim pripomorejo tudi aluminijasti premi z modela M3/M4, 19-palčna kovana platišča z gumami različnih dimenzij, servo volan M Servotronic in kompozitne zavore. Pomembno vlogo igrata tudi aktivni diferencial in dinamični ESP, ki omogoča tudi omejen zdrs zadka in s tem driftanje.
Kot pravijo pri BMW-ju, M2 Coupé ni le neposredni naslednik BMW-ja serije 1 M Coupé, ampak nekako nadaljuje tudi filozifijo, ki sta jo izražala originalni BMW M3 generacije E30 in BMW 2002 Turbo, ki je avtomobilske entuziaste navduševal pred štirimi desetletji.