Izdatno je premagal tudi "magično" mejo sedmih minut in pol.
BMW M2 CS je na sloviti stezi Nordschleife na dirkališču Nürburgring, ki ji pravijo tudi Zeleni pekel, postavil nov mejnik v svetu kompaktnih športnih avtomobilov. S časom 7 minut in 25,5 sekunde je 11. aprila 2025 postal najhitrejši serijski kompaktni model na tej stezi in prehitel prejšnji rekord v razredu za kar osem sekund.
Dirkaško nastrojen šestvaljnik
Pod motornim pokrovom novega BMW M2 CS se skriva napreden šestvaljni motor s tehnologijo BMW M TwinPower Turbo, ki razvije kar 390 kilovatov (530 KM) in največji navor 650 Nm. Moč se prenaša na zadnji kolesni par prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika M Steptronic z Drivelogic, ki omogoča tako udobno kot izjemno dinamično prestavljanje.
Za izjemno vozno dinamiko skrbijo adaptivno podvozje M, kompozitni M-zavorni sistem ter posebej nastavljeni nosilci motorja, vse skupaj pa vozniku omogoča neposredno povezavo z asfaltom — tako na stezi kot na cesti.
Lahek in brutalen
BMW je z modelom M2 CS naredil velik korak tudi pri zniževanju mase. Z uporabo številnih delov iz karbonskih kompozitov (CFRP), tako na zunanjosti kot v notranjosti, so maso vozila znižali za približno 30 kilogramov, kar pomembno prispeva k njegovim izjemnim zmogljivostim in vodljivosti. Serijsko je opremljen z kovanimi platišči M iz lahke litine, ki dodatno izboljšujejo dinamiko.
Nürburgring – dom BMW-jev z oznako M
Steza Nordschleife meri 20,832 kilometra in je s svojimi več kot 70 ovinki eden najzahtevnejših poligonov za preizkušanje športnih avtomobilov. Prav zato BMW že več kot 25 let uporablja Nürburgring kot testno okolje za vse svoje M modele. Tam se nahaja tudi BMW M testni center, v katerem se razvijajo in kalijo vsi modeli serije M.
V okviru te tradicije je bil novi BMW M2 CS razvit in piljen do popolnosti, rezultat pa je impresivni krog v času 7:25.5, kar pomeni tudi preboj meje 7:30 minut, ki je dolgo veljala za razredno ločnico v kompaktnih športnikih.
Ekskluziva na štirih kolesih
BMW M2 CS bo izdelan v omejeni seriji, proizvodnja pa bo potekala v tovarni San Luis Potosí v Mehiki. Na evropski trg bo zapeljal v pozno poletje 2025, začetna cena v Nemčiji pa bo znašala 115.000 evrov.