Toliko znaša nemška cena za tretjo različico BMW-ja M3. Po kupeju in štirivratni limuzini bo letos na naše ceste zapeljal tudi kabriolet s trdno zložljivo streho, ki za odpiranje ali zapiranje potrebuje 22 sekund in ima nov menjalnik.
Tehnična plat je znana, saj je Cabrio dobil enak motor kot M3 Coupe. Štirilitrski V8 z 420 "konji" in 400 Nm pri 3.900/min, ki pa avtomobil ponese do stotice v daljšem času kot Coupeja. Logično, saj je Cabrio zaradi ojačitev težji za okoli 230 kilogramov. Končna hitrost je omejena na 250 kilometrov na uro, M3 Cabrio pa od 0 do 100 km/h pospeši najhitreje v 5, 3 sekunde.
V kabrioletu pa bo poleti, ko bo stroj dosegel prve države, debitiral BMW-jev novi menjalnik z dvema sklopkama. M DCT Drivelogic je zamenjal sedemstopenjski SMG in je prvi na svetu, ki je namenjen motorjem z velikim navorom. Vgrajevali ga bodo tudi v Coupe in limuzino.
Foto: BMW
Odkrivamo: BMW M3 Cabrio