Družinski karavan na shujševalni kuri z dodatkom steroidov.
BMW je predstavil prvi M3 CS Touring, ki združuje visoko zmogljivost in vsakodnevno uporabnost karavanskega modela. Uradna svetovna premiera bo potekala 30. januarja 2025 na znamenitem dirkališču Mount Panorama v Avstraliji, avto pa bo kasneje na voljo tudi na evropskem trgu. Proizvodnja bo potekala v BMW-jevi tovarni v Münchnu, prve dobave pa so predvidene za marec 2025.
Pod pokrovom se skriva 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor. S pomočjo dveh mono-scroll turbopolnilnikov razvije 405 kilovatov (550 KM) in 650 Nm navora. Od 0 do 100 km/h potebuje tako le 3,5 sekunde, do 200 km/h pa 11,7 sekunde. Največja hitrost, ki je elektronsko omejena, znaša 300 km/h.
Motor je povezan z osemstopenjskim M Steptronic samodejnim menjalnikom, ki omogoča izbiro treh različnih programov. Pogon na vsa štiri kolesa M xDrive s prilagodljivo razporeditvijo moči med sprednjo in zadnjo osjo zagotavlja optimalen oprijem in stabilnost pri visokih hitrostih. Za tiste, ki prisegajo na klasično izkušnjo zadnjega pogona, je na voljo tudi način 2WD, kjer sta sprednji kolesi popolnoma izklopljeni.
M3 CS Touring je prilagojen za dinamično vožnjo s posebnimi nastavitvami podvozja, vključno z elektronsko krmiljenimi amortizerji adaptivnega M vzmetenja ter M Servotronic krmilnim sistemom. Serijsko je opremljen s športnimi, na voljo pa so tudi karbonsko-keramične zavore.
Pokrov motorja, sprednji odbijač, difuzor in stranska ogledala so izdelani iz karbonskih vlaken (CFRP), kar skupaj prispeva k prihranku 15 kilogramov v primerjavi z M3 Competition Touring.
Edinstven dizajn poudarja črna mrežasta maska, rdeči poudarki na oznakah modela ter rumeni LED žarometi, ki so vizualna referenca na BMW-jeve GT dirkalnike. Barvna paleta vključuje British Racing Green, Laguna Seca Blue, Frozen Solid White in Sapphire Black Metallic, medtem ko je streha vedno črne barve.
Karbonski sedeži so električno nastavljivi in oblazinjeni v Merino usnje, osrednji del armaturne plošče pa krasi ukrivljen zaslon, sestavljen iz 12,3-palčnega informacijskega zaslona in 14,9-palčnega osrednjega zaslona na dotik. Serijska oprema vključuje še projicirni zaslon, BMW Live Cockpit Professional ter Harman Kardon ozvočenje, na voljo pa so tudi napredni asistenčni sistemi.
BMW M3 CS Touring postavlja nov mejnik v segmentu športnih karavanov. S ceno, postavljeno tudi nad "osnovnega" M5 in omejeno proizvodnjo, pa je na dobri poti, da si še pred uradnim lansiranjem zagotovi kultni status.
Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija