Čeprav je na poti tudi električen, nad bencinskim ne bodo obupali – vsaj dokler bo zanimanje.
Govorice in strahovi, da bo naslednjo generacijo modela M3 povozila elektrifikacija, zamenjal pa bi ga nov model iz ‘neue klasse’ oziroma BMW-jevega novega razreda, se bodo kot kaže izkazale za neupravičene. V intervjuju z Bimmer Today je Frank van Meel, šef oddelka M, razkril nekaj razvojnih skrivnosti in zaupal, da ikonični vrstni šestvaljnik že prilagajajo približujočim Euro 7 emisijskim zahtevam.
Kaj to pomeni za M3? “Šestvaljnik z notranjim zgorevanjem bomo obdržali dokler bo mogoče. Če bo povpraševanje kupcev ostalo takšno kot je in ne bo upadalo, ne bomo ustavili proizvodnje,” je zagotovil Frank van Meel. “Tudi, če bo M3 precej hitrejši v električni izvedbi, a si bodo kupci želeli motorje z notranjim zgorevanjem, potem jim te ponudbe ne bomo odrekli,” je dodal.
To pa ne bo ustavilo prihoda električnega M3, ki ga bodo na povsem novi platformi poganjali štiri elektromotorji s skupno zmogljivostjo 1.000 kilovatov moči. Ta bo, kot kaže, na prodaj hkrati z bencinskim M3, bodisi z obstoječo ali prihodnjo generacijo. Obeh sicer ne gre pričakovati pred letom 2027 ali celo 2028, prvi okus nove generacije BMW-jevih vozil, ki so jih poimenovali ‘neue klasse,’ pa naj bi dobili že prihodnje leto.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere