Danes mineva 100 let, odkar je bil v register nemški podjetij vpisan BMW, kar bodo na Bavarskem proslavili z vrsto prireditev in predstavitvijo jubilejnih študij za vse svoje znamke: BMW, Mini, Rolls-Royce in BMW Motorrad. Prva je študija BMW Vision Next 100 Concept.
Namesto, da bi le opominjal na svojo bogato zgodovino, se BMW s študijo BMW Vision Next 100 Concept raje ozira v prihodnost. Kot pravijo pri BMW-ju, Študija združuje športnost kupeja in dinamično eleganco limuzine, a ni le avtonomni transportni stroj, ampak tudi zelo prilagodljivo vozilo, ki se imenitno odziva na spremenljive potrebe voznika.
Interakcije med voznikom in vozilom potekajo s pomočjo tako imenovane "žive geometrije" (Alive Geometry) v načinih Boost in Ease, v skladu s katerima se spreminja tudi notranjost vozila. V načinu Boost se ves avtomobil osredotoči na voznika in mu zagotovi kar se da pristno izkušnjo vožnje, denimo s prikazom idealne linije vožnje, nagiba volana in hitrosti. Način Ease je seveda namenjen avtonomni vožnji, ko se volanski obroč zloži, vzglavniki se pomaknejo vstran, sedeži in obloge vrat se zlijejo v celoto, voznik in sovoznik pa sta obrnjena eden proti drugemu, da laže komunicirata med seboj.
BMW je študijo predstavil na osrednji prireditvi ob 100-letnici v Olimpijski dvorani v Münchnu, s katero začenja tudi vrsto prireditev, s katerimi bo proslavil svoj jubilej, vrh pa bodo doživele med 9. in 11. septembrom na festivalu BMW Festival - THE NEXT HUNDRED YEARS v münchenskem olimpijskem parku, BMW-jevem muzeju in središču BMW Welt.
Študijo BMW Vision Next 100 Concept bodo poslali tudi na svetovno turnejo z naslovom "Iconic Impulses" med katero bo obiskala Peking in London, kjer bodo predstavili tudi študiji BMW-jevih britanskih znamk Mini in Rolls-Royce, njena zadnja postaja pa bo Los Angeles, kjer bo predstavljena še študija motociklističnega oddelka BMW Motorrad.
Obletnico bo pospremila tudi vrsta zgodovinskih razstav ter izdaja jubilejne zbirke trinajstih knjig, v katerih bodo predstavili tako BMW-jevo zgodovino kot tudi poglede na prihodnost bavarske znamke.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj