BMW predstavil Minija Countrymana

3. 2. 2010
Deli

Spet se je pokazala moč svetovnega spleta. Le dan zatem, ko so na splet pricurljale tovarniške fotografije novega Minija Countrymana, je BMW poslal v svet uradne informacije o novincu.

Če začnemo pri videzu, nam ta pove, da gre za hkrati tipičnega Minija, ki je prepoznaven član znamke, a tudi za netipičnega, saj na njem ni poteze, ki bi jo lahko enačili s katerim drugim Minijem.

V nasprotju s Clubmanom ima štiri običajna bočna vrata, vrata prtljažnika, ki je v osnovi radodaren s 350 litri, povečljivimi na 1.170 litrov, pa se ne odpirajo dvokrilno, ampak običajno navzgor. Countryman je največji sodobni Mini.

Poganjata ga sprednji kolesi, na željo kupca pa je lahko C tudi štirikolesno gnan – takšen ima oznako Al4. Napovedujejo, da bo štirikolesni pogon, ki je sposoben na zadnji kolesi prenesti do 100 odstotkov navora, na voljo le za močnejše različice. Motorji pokrivajo moč od 66 kilovatov (Mini One D Countryman) do 135 kW (Mini Cooper S Countryman).

Countryman z najmočnejšim motorjem pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v le 7, 6 sekunde in doseže največjo hitrost 215 kilometrov na uro. Poleg njega bosta v bencinski ponudbi še 1, 6-litrska motorja z močjo 90 in 72 kW.

Močnejši dizel bo imel 82 kilovatov in 4, 4-litrsko povprečno porabo goriva. Novinec vozi s seboj tudi obilico varčnih tehnologij in sistemov, kot so start-stop, regeneracija zavorne energije in svetovalec za izbiro prestav.

Serijsko bodo vgrajevali šeststopenjske menjalnike, pri bencincih pa bo na voljo tudi enakostopenjski samodejni Steptronic. Tovarna obljublja, da kljub višji legi in povečanim meram tudi Countryman ohranja za Minije tipične užitke v vožnji.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"