BMW razkril M3 in M4 ter dodal X1

BMW je z dodatno serijo 4 razdelil tudi visokozmogljivega športnika - štirivratna limuzina se imenuje M3, kupe pa je stopil stopničko više in postal M4.

13. 12. 2013

Z novim M3, že pete generacije, pri BMW nadaljujejo življenje enega izmed najbolj priljubljenih predvsem pa čislanih avtomobilov. Po več kot 40.000 primerkih četrte generacije, je čas za novo.

Tako kot je že v navadi, izvedenka M združuje najboljše iz sveta motošporta in vsakdanje uporabnosti, pri tem pa je najbolj pomembno njegovo srce, torej motor. Nov, turbinsko polnjen šestvaljnik se ponaša s kar 431 'konji' in 550 Nm navora. Omenjeno zadostuje, da tako M3 kot M4 od 0 do 100 km/h pospešita v vsega 4,1 sekunde (kadar sta opremljena s sedemstopenjskim menjalnikom M DCT), a hkrati v primerjavi s predhodnikom porabita 25 odstotkov manj goriva in izpustita manj škodljivih emisij.

V primerjavi s prejšnjim modelom je novinec lažji za okoli 80 kilogramov, uporabljeni so pač lažji materiali, predvsem s karbonskimi vlakni okrepljena umetna masa in aluminij, hkrati imata oba modela karbonsko streho.

Sočasno s predstavitvijo serije M3 in M4 je BMW razkril tudi prenovljeni X1. No, prenova je bila zgolj kozmetične narave, dodali so mu nekatere zunanje elemente, ga tudi v notranjosti naredili bolj prefinjenega in mu dodali nove funkcije v okviru sistema BMW ConnectedDrive. Sicer so dodane dnevne luči, na voljo so tudi nova 17-palčna aluminijska platišča, prav tako si zdaj X1 lahko omislite v novi barvi Sparkling Brown.