V segmentu, kjer so prestiž, tehnološka dovršenost in široka ponudba pogonov ključnega pomena, je BMW s svojo osmo generacijo serije 5 zabeležil izjemen tržni uspeh.
Čeprav se v ozadju že pripravljajo osvežitve modela, trenutna različica BMW serije 5, predstavljena maja 2023, ne le ohranja svoj položaj, temveč postavlja nova merila v razredu večjih premijskih limuzin.
Po podatkih Automotive Europe je BMW v prvih štirih mesecih leta 2025 v Evropi prodal 20.402 primerkov modela serije 5, kar pomeni 56-odstotno rast v primerjavi z lanskim obdobjem. S tem je serija 5 prepričljivo prehitela neposredne tekmece iz vrst Mercedes-Benza in Audija, pa tudi ostale premijske znamke, kot so Volvo, Lexus in Maserati.
Mercedes-Benz E je v istem obdobju dosegel 15.811 prodanih enot, kar je 19 odstotkov več kot lani, vendar še vedno občutno manj od BMW-jevega rezultata. Audi s svojima modeloma A6 in S6 ostaja na tretjem mestu s 13.774 prodajami, kar predstavlja 10-odstotno rast.
Vse več zanimanja beležijo tudi električne različice. BMW i5 je med januarjem in aprilom zabeležil 8.843 prodanih enot, kar je 55 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Audi A6 e-tron je dosegel 7.460 enot, medtem ko je Mercedesov EQE letos doživel upad povpraševanja – s 3.740 prodanimi vozili gre za 22-odstotni padec.
Na spodnjem delu lestvice so se znašli:
- Volvo S90/V90 z 2.722 prodanimi vozili,
- Lexus ES s 1.397 primerki,
- Audi A7/S7 s 1.216 vozili,
- Maserati Ghibli s komaj 51 enotami.
Analitiki uspeh nemške trojice pripisujejo predvsem raznoliki ponudbi pogonov – dizelskih, bencinskih, priključno-hibridnih in električnih – kar omogoča kupcem široko izbiro glede na potrebe in okoljske zahteve.
BMW je tako v začetku leta 2025 znova potrdil svoj status vodilnega igralca med premijskimi poslovnimi modeli v Evropi, pri čemer ključne prednosti ostajajo tehnološka raznolikost, dobra kombinacija klasičnih in elektrificiranih pogonov ter močan odziv trga na karavanske različice.