BMW je predčasno objavil podatke o novem BMW-ju serije 1, ki naj bi ga v živo prvič videli jeseni v Frankfurtu, ko bo na voljo v petvratni različici. Spomladi se ji bo pridružila še trivratna.
BMW je z novincem uslišal kritike prejšnje generacije, ki jim nista bili všeč predvsem teža in notranja prostornost. Medosno razdaljo so zato za 30 milimetrov povečali na 2.690 milimetrov, s čimer so zagotovili več prostora in udobja v notranjosti. Z izjemo višine so večje tudi zunanje mere, prtljažnik pa požre za 30 litrov več prtljage.
BMW serije 1 si mehaniko v osnovi deli z novim BMW-jem serije 3, torej ima kot edini model v svojem razredu pogon na zadnji kolesi. Oblikovno se približuje drugim trenutnim modelom bavarske tovarne, kar se kaže predvsem v agresivnem prednjem delu z naostrenimi žarometi in s poudarjenim pokrovom motorja, ki se nadaljuje v značilno usločeno bočno linijo.
Za pogon bo sprva poskrbljeno z dvema 1,6-litrskima bencinskima in s tremi dvolitrskimi turbodizelskimi štirivaljniki največjih moči od 85 do 135 kW, pozneje pa se jim bo pridružil še novi 1,6-litrski turbodizelski motor 116d Efficient Dynamics z največjo močjo 85 kW, ki bo v zrak izpuščal le 99 g ogljikovega dioksida na kilometer.
Motorji bodo serijsko na voljo s šeststopenjskim ročnim ali z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pozneje bodo v ponudbi še zmogljivejše različice, med njimi tudi naslednik BMW-ja 1 M, ki je na ceste zapeljal šele pred dobrim letom.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj