BMW je v Parizu razkril sedmo generacijo serije 3, modela, ki je že vse od začetkov v letu 1975 ključni model bavarske avtomobilske znamke, ki so ga po vsem svetu prodali že v več kot 15 milijonih primerkov. Na ceste bo predvidoma zapeljal marca prihodnje leto.
Kot pravijo pri BMW-ju, so za novo serijo 3 značilni natančne in čiste karoserijske linije z drznimi robovi ter predrugačene proporce. Novinec je namreč z merami 4,709 x 1,827 x 1,442 metra 85 milimetrov daljši, 16 milimetrov širši in natanko en milimeter višji od predhodnika, medosno razdaljo pa so mu tudi za 41 milimetrov povečali na 2,851 metra. Širši so tudi koloteki.
Na sprednjem delu se veliki s kromom uokvirjeni ledvički navidezno razširita v dvodelne žaromete, vse skupaj pa se nadaljuje v pokrov motorja s štirimi vzdolžnimi linijami. Precej razčlenjen je tudi odbijač, kjer izstopajo meglenke in zračne zavese, ki z oblikovno zasnovo izhajajo iz aeronavtike. Na boku se dve karakterni liniji mimo vratnih kljuk dvigujeta proti zadku, za dodatek dinamike pa poskrbi še črta, ki teče od spodnjega roba sprednjega blatnika do vrha zadnjega. Tudi na zadku so vse linije usmerjene navzgor k diskretnemu spojlerju na vrhu prtljažnih vrat. Avtomobil bo sicer na voljo v dveh pastelnih in desetih kovinskih barvah.
V notranjosti izstopa predvsem nova ureditev instrumentne plošče in zaslona, gumb za zagon motorja pa je po novem vgrajen na sredinsko konzolo ob prestavno ročico ali ročico samodejnega menjalnika, ki so jo tudi precej preoblikovali. Z novo generacijo je BMW serije 3 dobil precej bolj izčrpno opremo, kar se bo kazalo predvsem v osnovnih opremskih različicah.
Pod motornim pokrovom bosta sprva osvežena štirivaljnika, 258-'konjski' turbobencinski v BMW-ju 330i in 190-'konjski' turbodizelski v BMW-ju 320d, ki bo na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. Pozneje seveda pride še več motorjev, med njimi priključnohibridni BMW 330e iPerformance.