Pri BMW-ju so v novem prodajnem salonu Makoma v Novem mestu predstavili kar dva novinca: BMW serije 5 Gran Turismo in X1.
V salonu Makoma v Novem mestu (Bršljin 2), ki so ga naredili v rekordnih štirih mesecih, so predstavili najnovejša predstavnika serije 5 in modelov X.
BMW serije 5 GT se uvršča med klasično limuzino serije 5 in X6, predvsem pa razvaja s prostornostjo na zadnji klopi. Pri BMW-ju se hvalijo, da je prostora za noge zadnjih potnikov toliko kot v seriji 7, prav tako pa naj bi bilo prostora za glave toliko kot v višjem X5.
Če ne štejemo prilagodljivih zadnjih sedežev in vrat brez okvirjev, potem je glavna značilnost nove Petice dvodelno odpiranje prtljažnika. Do 440-litrskega prtljažnika (oziroma 1.700-litrskega s preklopljenimi sedeži) lahko dostopite le z umikom spodnjega (pločevinastega) dela vrat, za lažji dostop pa lahko dvignete tudi stekleni del vrat prtljažnika. Podobno kot pri Škodi Superb, skratka.
Na prodaj so tri različice: 535i GT (225 kW/306 KM), 550i GT (300/407) in 530d GT (180/245). Najšibkejša bencinska bo stala 59.700 evrov, najmočnejša 82.900, za šestvaljni turbodizel pa boste morali odšteti 59.050 evrov.
BMW X1, ki ga izdelujejo v nemškem Leipzigu, si lahko omislite s štirikolesnim pogonom (xDrive), lahko pa si izberete le par pogonskih koles (sDrive). Čeprav je letni načrt, da se v Sloveniji proda zgolj 200 teh avtomobilov, se najmanjši predstavnik serije X lahko pohvali z večjo uporabnostjo (prtljažnik od 420 do 1.350 litrov, 'nosilnost' prikolice do 2.000 kg), predvsem pa z bogato opremo.
Vse različice imajo serijsko štiri varnostne blazine, varnostne zavese za glave spredaj in zadaj, DTC, klimatsko napravo, Isofix, električni pomik stekel, potovalni računalnik in radio s petimi zvočniki. Za X1 xDrive28i (190 kW/258 KM) boste morali odšteti 41.900 evrov, za X1 sDrive20d (130/177) 32.300 evrov, za X1 xDrive20d 34.850 evrov in za X1 xDrive23d (150/204) 37.400 evrov. (AM)