BMW serije 7: sodobna definicija ekskluzivnosti in razkošja v vožnji

10. 6. 2015
Deli

BMW je predstavil novo generacijo svoje admiralske ladje, limuzine serije 7,s katero bo korenito osvežil svoj nastop v višjem razredu.

Kot pravijo pri BMW-ju, so z novo serijo 7 redefinirali dojemanje tega, kaj je ekskluzivna in razkošna izkušnja vožnje avtomobila. V novinca so integrirali najsodobnejša dognanja na področju lahke gradnje, pogonskih sklopov, podvozja, operacijskih sistemov, inteligentne povezljivosti in bivalnega okolja v avtomobilu.

Karoserijo je izdatno izdelana iz ogljikovih vlaken, zato je novi BMW serije 7 lahko do 130 kilogramov lažji od predhodnika. Tehnologijo izdelave so pretežno vzeli iz električnih BMW-jev i. BMW serije 7 je tudi prvi avtomobil v svojem razredu, pri katerem so ogljikova vlakna kombinirali z aluminijem in trdnim jeklom, s čimer so karoseriji hkrati zagotovili visoko trdnost in razmeroma majhno težo.

Osnovo pogona bodo tvorili vrstni šestvaljniki z močmi od 265 do 326 "konjev" in 450-"konjski" motor V8 iz najnovejše bavarske kolekcije, ki bodo serijsko povezani z osemstopenjskimi samodejnimi menjalniki Steptronic. Bolj učinkovit bo tudi doplačilni štirikolesni pogon xDrive. Na voljo bo tudi priključno hibridni BMW v obliki 740e s podaljšanima različicama 740Le in 70Le xDrive. Njegov bencinski štirivaljnik in elektromotor bosta skupaj razvila moč 326 "konjev" (240 kW) in povprečno porabila 2,1 litra bencina na sto kilometrov, kar v izpustih ogljikovega dioksida pomeni 49 gramov na kilometer. Elektrika iz litij-ionske baterije bo ob porabi 12 kWh/100 km zadostovala do 40 kilometrov električne vožnje pri največji hitrosti 120 kilometrov na uro.

Podvozje je na obeh premah serijsko opremljeno z zračnim vzmetenjem s samoizravnavanjem in elektronskim nadzorom blažilnikov, učinkovitost pa povečata še možnosti integralnega aktivnega krmiljenja in sistem Executive Pro z aktivnimi stabilizatorji in funkcijo predpriprave nastavitev.

V kabini z vrsto povečanju vtisa razkošnosti namenjenih dodatkov je na voljo tudi operacijski sistem iDrive v kombinaciji z zaslonom na dotik, funkcionalnost pa poveča tudi funkcija Gesture control, ki s pomočjo 3D tipala zaznava gibe dlani in omogoča intuitivno upravljanje info-zabavnostnih aplikacij. Potniki na zadnjih sedežih lahko uporabljajo tudi snemljiv 7-palčni tablični računalnik.

V BMW-ju serije 7 bo premiero doživel tudi daljinski nadzor parkiranja, s katerim bo voznik lahko avtomobil parkiral "od zunaj", nove v segmentu so tudi laserske luči, sicer znane iz BMW-ja i8, seveda pa so izboljšani tudi sistemi iz sklopa ConnectedDrive.