Na voljo bo v treh različicah, na trgu pa se bo boril proti Mercedes-u GLA in Audijevemu Q2.
Sinoči je BMW končno tudi uradno predstavil serijsko različico svojega najnovejšega križanca z imenom X2, avtomobila, katerega smo že več kot dve leti videvali na različnih lokacijah, seveda zgolj v zamaskirani obliki. Kot nakazuje že ime, gre za model, ki naj bi bil namenjen tudi kratkim izletom v naravo in nekoliko slabšim terenom, hkrati pa se bočna linija naslanja na obliko BMW-jevega enoprostorca, serijo 2 in pa najmanjšo serijo 1.
Izbira imena X2 pa je vsekakor daleč od naključja. Če pogledamo BMW-jevo paleto športnih terencev, lahko hitro ugotovimo, da neparne številke za črko X označujejo tiste prave SUV-je, kot so X1, X3 in X5, medtem ko s parnimi številkami – X6, X4 in po novem X2 – označujejo kupejevsko naravnane športne terenske avtomobile. Da gre resnično za bolj športno različico avtomobila, kaže tudi njegova višina, avtomobil je namreč kar sedem centimetrov nižji od modela X1.
Tri različice, ki se med seboj razlikujejo že na prvi pogled
Novi model X2 bo na voljo v treh različicah, poimenovanih Basic, M Sport in M Sport X. Med seboj se najbolj očitno razlikujejo po zunanjosti, pri čemer izvedba Basic predstavlja osnovno ponudbo, M Sport je namenjena tistim, ki kaj dlje od lepega makadama ne bodo zapeljali, M Sport X pa bo z obilico zaščitnih plastik na karoseriji nagovarjal športno naravnanega voznika, da ga sem ter tja zapelje tudi na kakšen malo bolj neurejen teren. Tako M Sport kot M Sport X bosta že serijsko opremljena z aktivnim vzmetenjem. Avtomobili bodo sicer postavljeni na platišča dimenzij 17-19 palcev pri izvedbi Basic, oziroma 19 in 20 palcev pri M Sport ter M Sport X. Za model X2 je BMW pripravil tudi paleto treh novih barv, galvansko zlato, Missano modro in oranžno z navdihom sončnega zahoda.
Razlike med trojico pa se ne končajo pri zunanjosti, pač pa se nadaljujejo tudi v notranjosti. V osnovi bo avtomobil opremljen s temno obarvano tekstilno notranjostjo, ki pa je v dražjih različicah lahko odeta v kombinacijo usnja in alkantare. Dodatki v notranjosti bodo v osnovi na voljo v temno sivi ali črni barvi visokega sijaja. Postavitev gumbov in zaslona informacijsko-zabavnega sistema je poznana iz drugih modelov bavarskega proizvajalca, armaturna plošča ostaja analogna, a jo bo dopolnjeval barvni 'head-up' zaslon. Ob skupni dolžini 4,36 metra ponuja avtomobil 2,67 metra medosne razdalje in 470 litrski prtljažnik, ki ga bo moč s podiranjem naslonov zadnjih sedežev po sistemu 40:20:40 povečati na 1.355 litrov.
Sprva štiri-, kasneje tudi trivaljni motorji
Sprva bo avtomobil na voljo z enim bencinskim motorjem prostornine dveh litrov in močjo 192 'konjev' ter dvema dizelskima motorjema enake prostornine in s 190 oziroma 231 'konji'. Avtomobili bodo serijsko opremljeni s štirikolesnim pogonom, pri čemer bosta dizla opremljena z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, pri bencinskem motorju pa bo imel menjalnik sedem stopenj. V nadaljevanju bodo nato sledili še šibkejši bencinski trivaljni in štirivaljni motorji ter dizelski štirivaljni motorji z možnostjo dvo- in štirikolesnega pogona.
Novi BMW X2 bo na ceste zapeljal marca prihodnje leto, cene pa so zaenkrat še neznanka.
Jure Šujica
foto: BMW