BMW je avtomobilski salon v Ženevi izkoristil za predstavitev nove oznake iPerformance, s katero bodo od julija 2016 naprej označevali vse priključne modele bavarske znamke.
V okviru linije iPerformance bodo namreč v osnovno BMW-jevo znamko prenesli tehnologijo iz znamke BMW i. Modeli z oznako iPerformance bodo torej imeli korist od prenosa tehničnega znanja v zvezi z elektromotorji, baterijami in elektronskimi nadzornimi sistemi, na zunaj pa se bodo od durigh različic ločili predvsem po logu BMW i na sprednjih blatnikih, modrih elementih v slogu BMW i na ledvički in kolesnih obročih ter logu eDrive na stebričku C. Lastnikom bodo seveda na voljo tudi izbor izdelkov in storitev BMW i 360° ELECTRIC, vključno s polnilno postajo BMW i Wallbox.
Sprememba se bo najprej odrazila na lani predstavljeni priključno hibridni različici BMW-ja serije 7, ki bo poslej nosila oznako BMW 740e iPerformance, oziroma 740Le iPerformance in 740Le xDrive iPerformance, kot se bodo imenovale podaljšane različice. Spomnimo: pri njih za pogon skrbi priključno hibridni pogonski sklop s sistemsko močjo 240 kW, ki v različici 740e iPerformance porabi 2,1 litra goriva na 100 kilometrov in v zrak izpusti 49 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
BMW je v Ženevi predstavil tudi novo posebno serijo na osnovi priključno-hibridnega modela i8. Tokrat gre za BMW i8 Protonic Red Edition, pri katerem so poudarili predvsem individualnost. Zanj je značilna posebna rdeča barva karoserije s kontrastnimi dodatki v kovinsko sivi barvi Frozen Grey ter posebnimi kolesnimi platišči. Rdeča barva je prisotna tudi v notranjosti, ki so jo dodatno olepšali tudi z karbonom, črno keramiko in drugimi imenitnimi podrobnostmi. Kot so povedali pri BMW-ju, z BMW-jem i8 Protonic Red Edition napovedujejo tudi vrsto prihodnjih posebnih serij, ki bodo na voljo v omejenih nakladah.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj