Čeprav je označen kot koncept, lahko na njem najdemo tudi dejanske rešitve, ki bodo del prihajajočih serijskih modelov BMW.
V začetku leta je BMW pokazal svoj koncept, ki napoveduje vozila, ki bodo že v osnovi načrtovana kot električna. Vision Dee ni razkril prav veliko, zdaj pa so v Münchnu razkrili nekaj bolj oprijemljivega.
Revolucionarni BMW nove dobe je že blizu proizvodnji - Preverite njegov videz!
Vision Neue Klasse
To je koncept, na katerem že lahko najdemo dejanske rešitve, ki jih bodo inženirji in oblikovalci uporabili tudi pri serijskih avtomobilih v bližnji prihodnosti. Kaj se torej skriva v futuristični limuzini, ki napoveduje prihodnost nemške znamke in vseeno diši tudi po njeni bogati preteklosti?
Športna zunanjost?
Limuzina na zunaj deluje precej športno. K temu pripomorejo z 21-palčnimi platišči zapolnjeni koloteki in izraziti pragovi ter difuzorja spredaj in zadaj - vsi v črni barvi. Tudi boki so precej izraziti, nos avtomobila pa je prisekan, tako kot pri BMW iz prejšnjega stoletja.
Žarometi so del "ledvičk", pri katerih se bo mogoče kdo obregnil ob velikost ali pa dejstvo, da so osvetljene. Pravzaprav druge praktične funkcije nimajo, saj niso namenjene hlajenju. Zadnje luči niso nič manjše od sprednjih, za oboje pa lahko rečemo, da so po videzu precej umirjene. Še vrata; po vzoru kupejev so vsa štiri vratna krila brez okenskih obrob, poleg tega pa tudi brez kljuk. Tudi vzvratni ogledali manjkata - nadomeščata ju namreč kameri.
Pri izdelavi luči bodo uporabljali tehniko 3D tiskanja.
Prostornost
Oblikovalci notranjosti so se odločili za minimalizem. Fizičnih stikal ni zaslediti; koliko jih bo oziroma ne bo v serijskih avtomobilih, bomo še morali počakati. Zagotovo naj bi bila vsaj tista na volanu. Poleg osrednjega zaslona, ki je podoben kakšnemu, ki ga že najdemo v serijskih avtomobilih (ne nujno BMW), je v kabini še en zaslon. Ta je "skrit" pod vetrobransko steklo in sklepamo lahko, da bo služil tudi kot instrumentna plošča - to rešitev imenujejo panoramic vision In bo nadomestila projicirni zaslon.
Če vam serijski M2 ni dovolj, potem …
Vsi štirje sedeži so enaki in oblečeni v žamet, ki je v primeru konceptnega vozila rumene barve; tudi tole malce diši po retro. Prostornost v kabini poleg minimalističnega dizajna pričarajo tudi okna; streha je praktično cela steklena.
Kaj pa logotip? Ta je zdaj na karoserijo le odtisnjen in minimalističen.
Zmogljivost
Seveda nas pri električnih avtomobilih zanima tudi doseg, pa četudi govorimo le o konceptu. Bavarci ne izključujejo niti 1000 kilometrov, to pa bi lahko dosegli z novim eDrive sistemom in zasnovo avtomobila, ki je podrejena električnemu pogonu. Neue Klasse naj bi bil v primerjavi s trenutno najzmogljivejšim električnim BMW učinkovitejši za 25 odstotkov, doseg pa naj bi bil daljši za 30 odstotkov.
Pri sosedih
O cenah, polnjenju, dejanskih dosegih, izvedenkah in opremi še niso govorili. Vemo pa, da jih bodo od leta 2025 naprej izdelovali v madžarskem Debrecenu, v tovarni, ki jo trenutno še gradijo. Ta sploh ne bo uporabljala fosilnih goriv, saj bo zasledovala cilj ogljične nevtralnosti. Podobno vizijo imajo tudi z Neue Klasse - čim manj ogljičnega odtisa in čim več trajnostnih in recikliranih materialov.
Preberite še: Nemški proizvajalci v velikih težavah. To pa so razlogi ...
BONUS VIDEO: Kontroverzen tako na pogled kot tudi za volanom, novi BMW M2 bo mnoge razočaral, še več jih bo navdušil!
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj