BMW X1 - več prostora in prednji pogon

3. 6. 2015
Deli

BMW predstavlja X1 druge generacije, ki so ga preoblikovali, mu povečali prostornost in predrugačili tehniko.

Spremembe zunanjosti so opazne a manj očitne, notranjosti pa je precej večja kot doslej. Temu so botrovali predvsem 53 milimetrov več karoserijske višine in nova arhitektura podvozja s prečno vgradnjo motorja, ki jo poznamo že iz 2 Active Turrerja in 2 Gran Tourerja. Poleg razporeditve teže med obema premama v razmerju 50:50 ga odlikuje tudi zelo nizko težišče, kar vsekakor pripomore k boljšim voznim lastnostim od predhodnika.

Zaradi nove arhitekture s prečno vgradnjo motorja se je osnovni pogon z zadnjih preselil na prednji kolesi, seveda pa je na voljo tudi štirikolesni pogon. Motorji bodo v začetku štirje 2-litrski, bencinski in trije dizelski, ki vsi izhajajo iz nove družine BMW-jevih motorjev in razpolagajo s 150-231 "konjskimi močmi". Na voljo so v kombinaciji s šeststopenjskimi ročnimi ali 8-stopenjskimi samodejnimi menjalniki. Povprečne porabe se gibljejo med 4,1 in 6,4 litri na 100 kilometrov izpusti ogljikovega dioksida pa med 109 in 149 grami na kilometer.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol