Novi BMW X2 je v drugi generaciji dobil vlogo bolj športne, "kupejevsko" oblikovane izvedenke X1.
V prvi generaciji je bil X2 predvsem nekakšen stilsko usmerjen alter ego bolj konvencionalno oblikovanega X1. Sedaj pa je prvi z drugim zavzel podobnejše razmerje večjim parom, kot sta X3 in X4 ter postal mali BMW "kupejevski" SUV.
"Mali" morda sicer le ni pravi pridevnik. Novi X2 v dolžino meri 4554 mm in je kar 19,4 cm daljši od predhodnika. Za 22 mm je daljša medosna razdalja (2692 mm), novinec pa je tudi 21 mm širši (1845 mm) ter 64 mm višji (1590 mm).
X2 še vedno ostaja torej tisti, ki ga boste namesto X1 izbrali zaradi športnejše in samozavestnejše pojave. Veliki ledvici sta zarisani v agresivnejši, šestkotni obliki in če jih želite poudariti tudi ponoči, sta lahko tudi osvetljeni. Najbolj pa se v primerjavi z X1 razlikujeta seveda zadek in stranski obris - streha se začne dramatično spuščati že pri stebričku B. Zadek je pri BMW nekaj novega - predvsem zadnje luči, ki jih v takšni obliki na njihovih modelih SUV še nisem videl.
V ponudbi sta dve bencinski, ena dizelska ter električno gnana različica. Električno gnani iX2 xDrive30 ima po en motor na vsaki osi s skupno močjo 230 kW (313 KM) in baterijo zmogljivosti 64,8 kWh, s katero so po WLTP ciklu izmerili med 419 in 449 kilometri dosega. Do stotice pospeši v 5,6 sekunde.
Preberite test BMW X1xDrive23d M Sport: Pogojno odličen
Od začetka bo na voljo tudi M Sport izvedenka M35i xDrive s štirikolesnim pogonom in dvolitrskim štirivaljnikom, ki zmore 221 kW (300 KM) in do stotice pospeši v 5,4 sekunde. Pa potem z naborom dodatkov za oplemenitenje dinamične izkušnje - med drugim športno podvozje (15 mm znižano), krmiljenje, zavore in vizualni dodatki. Za trge izven Evrope je sicer nekoliko močnejša. Vstopni trivaljni, blago hibridiziran bencinski model (1,5-litra prostornine) je sDrive20i s pogonom na sprednji par koles in 125 kW moči (170 KM), medtem ko dizelski štirivaljnik v sDrive18d zmore 110 kW (150 KM).
V notranjosti je v primerjavi s predhodnikom več prostora (25 mm več za noge potnikov zadaj). Podatki za prtljažnik so različni - blago elektrificirani sDrive20i ima 515 litrov prostora, M35i ima največ - 560 litrov prostora, električno gnani iX2 pa 525 litrov. Do 1400 litrov s podrtimi sedeži. Sicer pa - kot pri X1 - dvojni zaslon in zasnova z "lebdečo" sredinsko konzolo.
Preberite še: To je avtomobilska znamka, pri kateri so kilometri najpogosteje prevrteni nazaj
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor