Potem ko so pred časom prenovo namenili BMW-ju X3, so zdaj na Bavarskem predstavili novo generacijo njegove kupejevske izvedbe X4.
Športni aktivni kupe, kot ga označujejo pri BMW-ju, tudi v novo generacijo prenaša formulo, ki je prispevala k temu, da so ga od leta 2014 po svetu prodali v več kot 200 tisoč primerkih. Prenova se kaže predvsem v izboljšani vozni dinamiki, še bolj prefinjeno poudarjeni kupejevski silhueti in izboljšanih sistemih za pomoč vozniku in povezljivost, ki so bolj ali manj enaki kot v BMW-ju X3.
Novi BMW X4 je 81 milimetrov daljši, 37 milimetrov širši in tri milimetre nižji od predhodnika, za 54 milimetrov pa je podaljšana tudi medosna razdalja, kar je poleg malenkostno več prostora v kabini pripomoglo tudi k temu, da je masa avtomobila enakomerno razdeljena med obema premama. K uravnoteženim voznim lastnostim sicer pripomoreta tudi nižje težišče avtomobila in za 50 kilogramov zmanjšana celotna masa avtomobila.
V ponudbo so vključili tudi dve novi različici M Performance z oznakama X4 M40i in X4 M40d, ki poleg poudarjeno športnih dodatkov prinašata večjo moč, ki izhaja iz njunih vrstnih šestvaljnikov. V bencinski različici ta razvija moč 360 'konjev' in navor 500 njutonmetrov, ki mu v 4,8 sekunde pomaga do hitrosti 100 kilometrov na uro. 362-'konjski dizelski šestvaljnik z navorom 680 njutonmetrov za enak podvig potrebuje 4,9 sekunde. Za tiste, ki jim športnost ni tako pomembna, bosta na začetku na voljo BMW X4 20d in 30d, prvi z močjo 190, drugi pa 265 'konjev. Vsi imajo štirikolesni pogon.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del