Največji BMW-jev SUV že pri plastičnem kirurgu: katere novosti so mu namenili?

13. 4. 2022 | Janoš Pečnik
Deli

Nova maska z deljenimi žarometi je hkrati napoved prihajajočega BMW serije 7.

BMW-jev največji SUV z oznako X7 je na trgu šele tri leta. In čeprav je zares velik in ga je na cesti težko zgrešiti, ga zaradi cenovne eksluzivnosti morda vseeno tam še niste srečali. In če je temu tako, so vas pri BMW-ju prehiteli. Ta največji SUV v ponudbi so namreč izrazito posodobili - oblikovno in tehnološko.

Najbolje, da najprej opravim z najočitnejšim. Gledate nov oblikovni izraz največjih in najprestižnejših BMW-jev, podobno bo namreč izgledala tudi nova sedmica, ki je pravzaprav že za ovinkom. Žarometi spredaj so deljeni (zgoraj so LED dnevne luči, spodaj pa kratki, dolgi žarometi in meglenke) in ustvarjajo še precej agresivnejši, celo jezen izraz. Pri BMW-ju v objavi za medije pri tem omenjajo ohranjanje ikoničnih elementov, kot so dvojni žarometi, čeprav so ti iskreno sedaj že precej zabrisani. Prav tako omenjajo močan učinek navzočnosti, ki bo z novo obliko gotovo še močnejši - ne glede na to, kako jo boste sprejeli. No ja, in navsezadnje je X7 navzočen že zaradi svoje velikosti, saj v dolžino meri kar 5,162 milimetrov. In če se vrnem k spremembam - posodobili so tudi zadnje luči.

Novi iDrive z zaslonoma v enotnem ukrivljenem ohišju

V notranjosti je X7 dobil osveženo in temeljiteje digitalizirano okolje z novo generacijo sistema iDrive - podobno kot v električnem iX-u torej. Oba zaslona - osrednji na dotik in voznikov instrumentni - sta vgrajena v veliko enotno ukrivljeno ohišje. Pa potem novo prestavno ročico, vitkejše zračnike in novo ambientalno svetlečo črto. Seveda so v skladu z razkošnim vzdušjem nekateri krmilni elementi na voljo tudi v stekleni izvedbi. Tudi tokrat so na voljo tri vrste sedežev, ki sprejmejo sedem oseb, za drugo vrsto pa je mogoče naročiti tudi dva udobnejša sedeža. Na voljo sta tudi dve različni izvedenki sončne strehe

Ozonske luknje naj bi v prihodnosti povsem izginile, tudi tista nad Antarktiko

Pogonske možnosti so tri, vse blago elektrificirane z zagonskim alternatorjem. Prisilno polnjeni bencinski V8 v novi najmočnejši različici M60i xDrive zmore sedaj 390 kilovatov (530 KM) - do 100 km/h pospeši v 4,7 sekundah, novi vrstni bencinski šestvaljnik v xDrive40i pa 280 kilovatov (380 KM). Na voljo pa je še vedno tudi xDrive40d s posodobljenim dizelskim šestvaljnikom, ki doseže 259 kilovatov (352 KM). Moč se vedno prenaša prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika Steptronic Sport in štirikolesnega pogona z razmerjem odjema v prid zadnji osi.

Zračno vzmetenje je serijsko, opcijsko je na voljo potem še sistem Executive Drive Pro z aktivnim stabilizatorjem. Prenovljeni X7 pa ima sedaj tudi nekoliko več izbire pri asistenčnih sistemih - prvič z asistentom za prikolico, prepoznavanjem semaforjem in aktivno navigacijo.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?