Ni pa to edini BMW-jev oblikovalec, ki ga je prepričal tehnološki gigant.
Po več kot dveh desetletjih ustvarjanja v BMW-ju se je Kai Langer, vodilni oblikovalec BMW-jeve serije i električnih vozil, pridružil kitajskemu tehnološkemu velikanu Xiaomi Technology Co. Langer je svojo novo vlogo nastopil 1. avgusta, kot je sam razkril v objavi na LinkedInu, kjer je Xiaomi opisal kot »enega najbolj naprednih in rastočih velikih tehnoloških igralcev na svetu«.
Čeprav Langer ni razkril, kakšno funkcijo bo opravljal ali kje bo deloval, je poudaril, da je radoveden glede priložnosti, ki mu bodo omogočile oblikovanje svetle prihodnosti. S tem se pridružuje še enemu nekdanjemu BMW-jevemu oblikovalcu – Li Tianyuanu, ki je po devetih letih dela v BMW-jevih oblikovalskih centrih v Šanghaju in Münchnu že leta 2021 prevzel vlogo vodje oblikovanja pri Xiaomiju.
Xiaomi je na trg električnih vozil vstopil šele marca 2024, a je hitro pokazal ambicije in tempo rasti. V tem času je predstavil električno limuzino SU7, njeno športno različico SU7 Ultra ter električni SUV YU7. Po besedah ustanovitelja in predsednika podjetja Lei Juna je podjetje julija doseglo mesečno prodajo več kot 30.000 električnih vozil, kar je izjemen rezultat za tako mladega igralca v avtomobilski industriji.
Langerjev prihod k Xiaomiju bi lahko pomenil dodatno oblikovalsko prepoznavnost in evropski pridih v prihajajočih modelih, kar bi kitajskemu proizvajalcu pomagalo utrditi položaj na globalnem trgu električnih vozil.