Nova tovarna, da ali ne? Volkswagen se je več kot očitno znašel pred logistično zagato.
Prehod na popolno elektrifikacijo avtomobilov predstavlja za proizvajalce svojevrsten izziv. Tega se zavedajo tudi pri Volkswagnu, kjer so naložbeni načrt prehoda na izključno električne avtomobile celo nekoliko pospešili in ga skrajšali na prihodnjih pet let, namesto do leta 2030. To pa zahteva številne prilagoditve proizvodnje.
Glavni pomislek predstavlja naložba v novo tovarno, vredna 2 milijardi dolarjev, v kateri bi proizvajali vozila v okviru prihajajočega projekta Trinity. Načrt za novo tovarno je sicer zapuščina nekdanjega Volkswagnovega šefa Herberta Diessa, upravni odbor pa se zdaj poigrava z mislijo, da bi projekt Trinity, ki združuje prihajajoče električne avtomobile na platformi SSP, nastajal v matični tovarni v Wolfsburgu.
Po končani proizvodnji Transporterja 6.1 se bodo sprostile tudi zmogljivosti v hannovrski tovarni, tako da je tudi zapolnitev teh zmogljivosti v prihodnosti precej okupirala misli upravnega odbora, medtem ko je veliko možnosti, da bi proizvodnjo linijo tovarne v Osnabrucku zapolnili z enim od prihajajočih Porschejevih modelov.
Glavni strah 1000 delavcev v hannovrski tovarni je po poročanju Automotive News Europe, izguba delovnih mest, vendar pa sindikat odgovarja, da so ta, po kolektivni pogodbi, zaščitena do leta 2029.
Odločitev glede nove tovarne in reorganizacije proizvodnje naj bi bila po besedah vodje znamke Volkswagen Thomasa Schäferja sprejeta ta mesec, javnosti pa predstavljena na letni novinarski konferenci 14. marca.
Preberi še: Volkswagen popustil Tesli? To so novi načrti nemške znamke
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj