Bollinger B1: električni terenec, ki 'potegne' do 205 km/h

1. 8. 2017
Deli

Si želite električnega terenca, a ne bi radi predelave, kakršno je na osnovi Mercedesa-Benza razreda G izdelal Kreisel?

Čeprav v njegovih oblikah lahko prepoznamo marsikaterega klasičnega terenca, je Bolinger B1 nastal na povsem novi in povsem električni platformi, ki je izdelana iz lahkega aluminija. Nov je tudi električni pogonski sklop z močjo 360 'konjev' in navorom 640 njutonmetrov, s katerim lahko grobi terenec v 4,5 sekunde doseže hitrost 60 milj na uro (do 100 kilometrov na uro bi potreboval še kakšno desetinko sekunde več) in največjo hitrost 205 kilometrov na uro.

Pogonski sklop sestavljata dva elektromotorja, eden na prednji in eden na zadnji premi, ki se napajata iz litij-ionskih baterij s kapaciteto 60 ali 100 kilovatnih ur. Omogočata mu doseg do 193 ali  322 kilometrov, na domači polnilni postaji pa se polnita 7,3 oziroma 12,1 ure. Možno je tudi polnjenje na hitri postaji z enosmernim tokom, za katerega je potrebnih 45 oziroma 75 minut.

Z dolžino 3,810 metra, širino 1,943 metra, višino 1,867 metra in medosno razdaljo 2,667 metra Bollinger B1 ni ravno najmanjši avtomobil, a je zaradi lahke šasije, v katero je integriran tudi celotni pogonski sklop, in električnega pogona razmeroma lahek, zato brez težav opravi tako s težkim  terenom kot tudi s tlakovanimi cestami.

Terenska naravnanost je podarjena tudi z grobo škatlasto obliko karoserije v kovinski temno sivi barvi, v enako špartanskem slogu pa je urejena tudi prostorna notranjost, ki je ne omejujejo elementi pogona.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del