Amazon želi postati tudi ena glavnih platform za nakup avtomobilov – najprej novih, kmalu pa tudi rabljenih.
Amazon se želi vključiti in prevzeti tudi trg rabljenih avtomobilov. Kot je v nedavnem intervjuju za podkast Daily Drive potrdila Fan Jin, direktorica enote Amazon Autos, bo podjetje kmalu začelo prodajati tudi rabljene avtomobile. Prodaja avtomobilov prek Amazonove platforme sicer ni več novost, Amazon že od lanskega leta sodeluje z znamko Hyundai, njihov nov avtomobil je prek Amazonove platforme mogoče naročiti že v 68 ameriških mestih.
Pri tem sodelujejo z lokalnimi pooblaščenimi trgovci, ne neposredno s tovarno, kar pomeni, da je prodaja vozil še vedno vezana na obstoječe avtomobilske salone. A to je šele začetek. Amazon želi razširiti partnerstva z več trgovci in v prihodnje omogočiti prodajo tako novih kot rabljenih avtomobilov na eni sami spletni platformi. Cilj je preprosta, digitalna uporabniška izkušnja, podobna sistemu, kot ga ponujata Carvana ali Carwow – torej celoten nakup opravite prek spleta.
Ne samo prodaja avtomobilov ampak tudi povezanih storitev
»Želimo postati kanal za trgovce, ki omogoča popolnoma digitalno transakcijo,« pravi Jin. Čeprav Amazon stavi na spletno izkušnjo, priznavajo, da bo marsikdo še vedno želel vozilo pred nakupom videti v živo in opraviti testno vožnjo. Kupci bodo tako lahko začeli nakup preko spleta, nato obiskali salon in transakcijo dokončali prek spleta. Želijo omogočiti izkušnjo, ki združuje najboljše iz obeh svetov. A Amazon ne cilja zgolj na avtomobile. Kot poroča Automotive News, razmišljajo tudi o prodaji dodatnih storitev, kot so podaljšane garancije, vzdrževalni paketi in pogodbe o servisiranju vozil.