Po dobri polovici stoletja je reinkarnacijo doživela nekoč zelo ugledna nemška avtomobilska znamka Borgward.
Modeli, kakršni so bili Isabella, Arabella, Hansa ali P100 so se v različnih obdobjih pojavljali v zelo raznolikih karoserijskih oblikah in so poleg sodobne tehnike navduševali tudi z razkošjem, znamki pa ni manjkalo niti športnih dosežkov. Vsekakor sta bila nekaj posebnega tudi njena prva avtomobila, trikolesnika Blitzkarren iz dvajsetih in Goliath Pionier iz tridesetih let preteklega stoletja. Leta 1962 je bilo znamke, ki se je v Nemčiji nekoč uvrščala na tretje mesto za Volkswagnom in Oplom, konec.
A očitno ne za vedno, saj so jo z letošnjim letom obudili in predstavili tudi njen prvi model, SUV srednjega razreda Borgward BX-7, ki smo ga v prototipni obliki videli na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. 4,70 metra dolgi pet- do sedemsedežni novinec bo sprva na voljo na Kitajskem, kjer ga bodo tudi izdelovali, leta 2017 pa predvidoma tudi v Evropi.
V osnovni različici bo na voljo z 165-kilovatnim dvolitrskim turbo-bencinskim motorjem, menjalnikom z dvojno sklopko in štirikolesnim pogonom znamke BorgWarner, a si bodo kupci lahko izbrali tudi priključno hibridno različico s sistemsko močjo 295 kilovatov in električnim dosegom 55 kilometrov. Za osnovni pogon bo skrbel enak dvolitrski turbobencinski štirivaljnik v kombinaciji sedemstopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, na zadnji premi pa mu bo pomagal elektromotor
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del