Bravo, Bravo!

Stilo odhaja v pokoj. No, ne ravno v pokoj; Stilo Multiwagon bo v ponudbi vsaj še letos, če ne tudi prihodnje leto, drugi dve različici pa zamenjuje novi Bravo, ki je in verjetno bo na voljo le v petvratni karoserijski izpeljanki. Čez dve leti bo Fiat ponudil tudi Brava Multiwagon, vsi, ki si želijo trivratno različico, pa se bodo morali zadovoljiti z Grande Puntom.

Bravo, Bravo! (foto: Fiat) Fiat
27. 5. 2007

Novi Bravo (Vozili smo AM4/2007), ki naj bi letos osrečil vsaj 400 Slovencev, je v začetku na voljo z enim bencinskim motorjem, ki predstavlja tudi najcenejšo različico (paket opreme Dynamic Base): 12.610 evrov. V ponudbi sta tudi dva turbodizla - osem- in 16-ventilski Multijet. Najcenejši od teh stane 15.950 evrov, najdražji (paket Sport) pa 19.970 evrov.

Dynamic Base nima klimatske naprave (zanjo morate doplačati 800 evrov) in sistema ESP (dobite ga, če doplačate 310 evrov), ima pa skoraj vse drugo, kar v tem razredu pričakujete. Od Grande Punta ga ne bo težko ločiti, saj ima drugačne žaromete, nižjo motorno masko, okrogle zadnje luči (spomin na prvega Brava) in seveda večje zunanje mere.

Kmalu bodo ponudbi dodali enega od novih, 1, 4-litrskih bencinskih turbomotorjev (150 'konjev'), jeseni pride še en podoben motor (120 'konjev'), v začetku leta 2008 prideta dva nova turbodizla (oba 1.6 Multijet), leta 2009 pa še nov, dvolitrski Multijet s 165 'konji' največje moči. Ko bo ponudba motorjev nekoliko popolnejša, bomo zares lahko rekli: bravo!

Foto: Fiat