Brilliance BS4: zelo boli

Po katastrofalnih rezultatih, ki jih je na preizkusnih trčenjih nemškega ADAC-a dosegla kitajska limuzina Brilliance BS6, se je Brilliance znova 'izkazal'. Tokrat so pri ADAC-u preizkusili varnost manjšega BS4 in prišli do šokantnih rezultatov.

11. 4. 2009

Po novem sistemu točkovanja organizacije Euro NCAP ni BS4 osvojil niti ene zvezdice. Pri čelnem trku s hitrostjo 64 kilometrov na uro potniški kabini grozi sesutje, točke pa je BS4 izgubljal tudi zaradi odsotnosti ESP-ja in opozarjanja na pripetje z varnostnim pasom.

Varnost ogrožajo tudi ostri deli armaturne plošče, slab pa je tudi sistem varnostnih blazin, ki se sprožijo nepravilno. Prav zaradi velike nevarnosti, da karoserija ne zdrži udarca, in manjkajoče stabilizacijske elektronike pri Avto magazinu odsvetujemo nakup te kitajske limuzine.

Mimogrede: če bi BS4 ocenjevali po starih pravilih, ki so veljali pred prvim januarjem 2009, bi kitajec dobil tri zvezdice.